Ow wat mooi geworden meid!! En niet te zien dat het ook julllie slaapkamer is.. zie net 2 randjes van het bed, that's it
Wat een prachtige kamers zie ik hier toch! Ik heb even wat kleuren advies nodig. Wij hebben deze kamer gekocht en ik wil graag 1 muur schilderen in een mooie aarde tint, maar weet niet in welke tint ik moet zoeken... is grijs het mooiste met de meubels? Liever geen bruin...
Grijs is niet echt een aarde tint.. Maar iets als camelkleurig.. of als je wel grijs wil heb je van histor olifant die gaat naar aarde toe maar is toch grijs heel mooi zeker als je voor mat gaat. Klei kleur vind ik zelf ook goed bij dat kamertje passen trouwens.
vintage is wel bruin-grijs-goud achtig maar super mooi we hebben onze woonkamer deels zo geverfd. staat prachtig met witte meubels (warme kleur) Grijs kan maar dan koelt het wel af dan moet je wel enorm zonnige kamer hebben. We hebben voor onze keuken en baby slaapkamer ook grijs gebruikt: gentle grey & tint donkerder - keuken prachtig maar babykamer gaan we anders toch verven. Advies: ga na de kleuren winkel en niet naar de bouwmarkt
Top, bedankt voor het advies... taupe klinkt inderdaad mooi..of een grijze meng kleur.. Enige waar ik een beetje bang voor ben, als je kleuren wilt gebruiken met bedlinnen etc. dat je dan echt niet alles kan combineren met taupe. Dan is het toch het mooist om met wit/beige/neutrale aarde tinten te werken, of zie ik dat verkeerd?
ik kom dan ook toch maar even het kamertje showen . hij is nog niet af er ontbreken nog gordijntje en accesoires. de gordijntje worden iets donkerderblauw met witte sterretjes en dan vensterbank hoogte en op embrasjes. en er komt waarschijnlijk nog een wit sluiertje boven het ledikantje. Bekijk bijlage 282727
hoi wij hebben in onze eigen slaapkamer taupe. en ik vind het niet altijd een makkelijke kleur. wij hebben puur taupe en nuance taupe van flexa. op de logeerkamer hebben wij zacht taupe daar past wel een hoop kleuren bij maar die gaat een beetje richting camel kleur.
Wauw Yvonne, smelt bij de muurschildering En wat komen er weer andere prachtkamertjes voorbij. Dit topic is zo leuk. Ik blijf er steeds naar kijken!