Haha ze zou ons kamertje vol met troep eens moeten zien. Maar jee wat ben ik er blij mee bijna alles 2dehands. Helemaal mijn smaak!
Hier ook hoor, ben blij als ik in week 36 klaar kan zijn met de kamer. De wieg komt pas 16 nov.... Maar gelukkig hebben we wel al een ledikantje.
zo, zal mijn troep eens showen. commode word nog aan gewerkt en het moet nog verder aangekleed worden, maar het begin is er. en dat met bijna 35 weken
Leuke kamertjes weer zeg,waar kopen jullie die troep hahahaha Nee flauw,zie echt hele leuke kamertjes voorbij komen. Soms zijn ze totaal niet mijn smaak maar vind het gewoon mooi om te zien hoe iedereen dit in zijn eigen smaak en styl doet. Hier worden als het goed is zaterdag de laatste dingen opgehangen en dan mag ik ook komen stammen. Daarna kan ik alles zijn plaatsje gaan geven,de dozen staan nu vol op mijn kamer hahaha.
mamavanamber dat is mijn kamertje!!!!! die wilde ik zooooo graag hebben maar hij was verkocht (via mp dan he) ik weet niet waar jullie hem vandaan hebben....? nu ook super blij met ons kamertje hoor daar niet van maar dat was onze eerste keuze
het kamertje is voor kind 1 en 2 ook gebruikt maar was toen koloniaal. dat was ik zat maar vond het tegelijkertijd onzin om voor de laatste een nieuwe kamer aan te schaffen. daarom schoonvader gevraagd het wit te maken. nu dus alleen de commode nog!
Leuk geworden Alf, lief die vogelhuisjes. Kan je nog 10 wkn van t kamertje genieten en dan....van je baby Fijn dat het zo dichtbij komt. Lfs
Mamavanamber, wow wat een super mooi kamertje. Leuk die aankleding van baby's only. Hele gave collectie hebben die.
@mamavanamber super mooi zeg!! Heel gaaf!! @alf wow!! Geweldig!! Heel lief en leuk kamertje!! Leuk ook die schilderijtjes...helemaal mijn smaak