Wij hebben als opvolgers de allergoedkoopste houten Ikea bedjes waarvan we de spijlen deels geverfd hebben. Heel gaaf geworden. Boven en onderkant spijl op 10 cm afegplakt en het middenstuk geverfd. Ergens op pinterest gezien
Wat een prachtige kamertjes weer! Ik heb de meubels al klaar staan maar moet beginnen met de bekleding en decoratie. Ik weet het geslacht niet dus dacht aan basiskleur taupe en later wat kleur toevoegen bij jonge mintgroen en bij meisje oud roze... Wil nu dit in het taupe halen Aankleedkussen Ledikantdeken Commodemandje Wat kan ik straks nog halen om kleur aan de kamer toe te voegen?
Heel mooi! en inderdaad Pinterest perfect ik hou er van!! Misschien een hele domme vraag maar hoe heb jij die pompom bevestigd in de hoek. Ik heb er ook nog twee liggen en weet niet zo goed hoe ik ze het beste kan ophangen...
Hoi, Wij wisten het geslacht ook niet en zijn ook voor taupe gegaan. Wij hebben de basis taupe met wit gedaan (de muur, de commode, opbergkubus). Ik had 1 witte deken en aankleedkussen en de rest van de accessoires pas gekocht toen het kindje er was. Mijn zelfgemaakte taupe opbergers heb ik op marktplaats staan (heb je een pb'tje gestuurd met de link). Maar wat je nog in kleur kan halen zijn knuffeltjes, de beginletter (en die schilderen) en leuke kleding/schoentjes in de kamer hangen. Veel plezier!
Oohh ik hou wel van deze style zo niet te gemaakt dat het perfect is haha. Mag k vragen waar je aankleed hoes vandaan heb? Ik ga namelijk veel wolkjes prints gebruiken!
Wij zijn eindelijk klaar. Veel stond er al maar ik kon maar niet de juiste stoel gevonden krijgen. Nu is het plaatje compleet. Ze mag komen