Eindelijk kan ik die van ons ook delen Het kamertje voor ons meisje. Klein, maar fijn! En alles past er in
Ja, dit is de kamer Alaska mat wit. Wij zijn er echt super blij mee! Nou ja... ik, ml boeit het volgens mij niet zo
Leuk wij hebben de hoogglans ben er zo super trots op! Hier boeit het manlief ook niet heel veel als wij hem maar kunnen showen haha
De meubels zijn gerestyled en de stoel komt gewoon van de IKEA We liepen er per ongeluk tegen aan, hij zit trouwens heerlijk. Kan me helemaal voorstellen hoe ik strakjes daar op mijn gemakje kan gaan voeden.
Vandaag een babykamer gekocht helemaal blij mee. Precies dezelfde als die we 8 jaar geleden voor onze zoon hadden maar blijf je hem mooi vinden. Dit keer alleen niet nieuw voor 1900 euro gekocht maar via marktplaats voor 250 euro (word helemaal vrolijk van dit soort koopjes)! Voorlopig moet hij nog even in de garage tot het kamertje geschilderd en behangen is maar daarna volgen zeker foto's.
Deebje: wat 'n leuke babykamer! En wat leuk met dat steigerhout. Ik durfde het helaas niet. Bang dat het te druk zou worden.. Ik zal ook gauw foto's maken van de babykamer & hierop zetten