Kamertje van onze zoon die als het goed is in september mag komen! Op muurstickers die nog binnen moeten komen na is hij al zo goed als af. Kunnen we straks zorgeloos op vakantie, genieten van de zo'n en in de laatste weken nog trouwen!
Wow Braam, jij bent snel klaar! Ik ben nog helemaal niet begonnen en heb zelfs nog niets in huis! Maar wat fijn dat jullie alles al klaar hebben! Ik ga me volledig laten gaan na de 20-weken echo denk ik
Wij gaan vroeg beginnen denk ik, want we moeten 3 kamers doen. De oudste gaat naar zolder, de tweede gaat naar haar kamer en de baby komt dan in de kamer van nu de jongste.
Wij zijn met 8 weken begonnen met de zolder isoleren en aanpakken, nu zo goed als klaar (30 weken), dus de oudste ligt net een week op zolder. De baby komt in zijn oude kamer, dus daar ben ik van de week mee begonnen. Bij de vorige 2 ben ik rond de 24 weken echt aan de slag gegaan met de babykamer. Wilde dat nu ook wel, maar kon gewoon nog niet.
Wij gaan aankomend weekend beginnen. Zoontje gaat nu naar de andere kamer dus we moeten 2 kamers doen. Aangezien ik bij de vorige vanaf 30 weken in het ziekenhuis lag wil ik ruim van te voren klaar zijn ! En zowiezo dadelijk in de zomer lekker kunnen genieten zonder nog van alles te moeten doen
Wij zijn alvast begonnen met opruimen en uitzoeken, dat soort dingen. Ik wil pas echt 'los' gaan na de 20 weken echo. Als het aan m'n man gelegen had, was het kamertje allang af😂
Ooooch, wat een mooie kamertjes allemaal! Ik wil ook zooo graag beginnen, maar manlief wil wachten Het is eigenlijk niet echt de babykamer die moet worden gemaakt maar die van ons dochtertje (2,5j) Ze slaapt nu nog in haar babykamer met ledikant en we zouden deze kamer zo laten, en de bureau moet helemaal ontruimd worden en daar gaan we dan een peuterkamer van maken. Wel zou ik graag in de babykamer wat meer decoratie enzo willen. Nu staat er echt bijna niks, enkel de kleerkast, commode, bedje en wat speelgoed. Niks op de muren, geen wandrek, gewoon niks. Best wel saai he.... Vriend wil wachten tot in zijn groot verlof (eind juli) en tot dat ons congee geld op onze rekening staat, maar ik zit al en hele tijd thuis en het kriebelt zo om van alles te kopen voor de kamers.
Hier begint er ook eindelijk schot in de zaak te komen. Alleen nog een mooie sticker voor de muur, gordijnen en een lamp + accessoires.
Gewoon met dubbelzijdige tape, zit muurvast kan ook met montagekit. Alleen het vogelhuisje zit vast met een schroef.
Gevonden op mp. Maar ze maakt ze niet op bestelling. Uiltjes&zo jongens Schiermonnikoog (google) En helemaal niet duur
Leuk dat geel! Ik ben zelf niet zo van al het grijs, zwart en wit momenteel, van mij mag het wat fleuriger. Zelf hebben we zachte kleurtjes op de muren (bij de oudste heel lichtgroen, jongste lichtgeel) en dan kleur dmv gordijnen en deuren.