Wauw supermooi! Mag ik vragen waar je die witte wandrekjes vandaan hebt, met zo'n stang waar je de kleertjes aan hebt gehangen?
Dank je wel! Die komen van de Ikea, en de stang ook. De stang hebben we er zelf onder gezet Plank: EKBY JÄRPEN / EKBY BJÄRNUM Stang: BYGEL
J010, leuk! Heb je dat wolkenlampje zelf gemaakt of gekocht ergens? Mag ik dan vragen waar je die vandaan hebt?
Hallo iedereen, wij krijgen een meisje en ik ga haar al genoeg roze kleertjes aandoen dat ik vind dat de kamer niet ook roze hoeft te zijn. Kan blauw voor een meisjeskamer? Iemand met een voorbeeld?
Wat een mooie kamertjes. @ lula - is dat een babykamer van de babydump? En hebben jullie ook nog de kast er bij of niet? Verder nog even een tip via iemand anders. Er is super leuk behang van fiep westendorp. http://www.ladylemonade.nl/wp-content/uploads/2016/04/behangkinderkamer-behang-muur-kinderkamer-inrichten-interieur-kekamsterdam-babykamer-wand-inspiratie-winnen-ladylemonade_nl1.jpg
Dit zijn idd meubeltjes van de babydump, ook gebruikt voor mijn eerste zoon. We hebben de grote kledingkast maar in dit geval gebruiken we hem niet omdat het teveel ruimte in neemt in ons kleine kamertje en ik bij de eerste de kast half leeg had dus ook niet echt nodig vind. Helemaal niet nu ik een klein hangrekje aan het plankje heb en een extra klein kastje van de ikea met mandjes en bergruimte
@ jij82 - ik had in mijn vorige huis een hele mooie kleur, net niet blauw, net niet paars, een beetje lavendelblauw, erg mooi! Een beetje deze kleur maar dan nog iets lichter, http://www.top-hobby.nl/cmsadmin/producten/ENV-210-LavendelC61000.jpg Misschien dat een idee? En je kan het met accessoires ook meisjes achtig maken En vindt je mint geen mooie kleur? Vrienden van mij hebben een paar hele strakke grijze vlakken in de babykamer. Strakke witte meubels met grijze vlakken. Het aankleedkussen is dan roze, en het hemeltje heeft een roze/geruit biesje, naam letters en muurvlinders in roze. Allemaal heel subtiel.
Wij hebben de babykamer mint met wit gemaakt en dan een paar roze accessoires. Blauw zou ook kunnen , met een paar kleine roze dingetjes is het al gauw een meisjeskamer.