meermuurstickers.nl hebben heel betaalbare muurstickers. Er zit heel veel verschil in prijs, wij hebben hem van deze site
Ik wilde ook voor muurstickers gaan maar ik kon nergens vinden wat ik zocht. Toen heb ik mijn zusje gevraagd om de muren te beschilderen (ze doet een artistieke opleiding). Het resultaat is erg mooi geworden vind ik zelf, en helemaal uniek.
Klinkt heel raar wat ik nu zeg; vind het behang druk maar mooi tegelijk Ik ben meer van het rustige maar ziet er wel al mooi uit bij je.
Moet zeggen dat het op de foto drukker lijkt als dat het is hoor! Komt omdat je nu niet de rest van de kamer ziet
Leuke kamertjes allemaal.... Wil de mijne ook zo graag showen...😊 Maar heb mezelf voorgenomen dat pas te doen als het helemaal klaar is! Dus lamp nog ophangen, gordijnen kiezen, deco op muur plaatsen en de naam vd kleine... Dan pas show ik hem!!!
Jaaa... Wij zijn ook zo goed als klaar, dus nu kan ik het showen. Ik houd nog even mijn ogen open voor eventuele extra aankleding aan de muur of bij de commode, maar in principe is dit de kamer voor onze zoon geworden. Ik ben zelf erg tevreden over het resultaat. Al het naaiwerk is van eigen hand. De bekleding van het ledikantje, de gordijnen, de slaapzakken/wikkeldekens, de ledikantdeken van wafelstof, en de aankleedkussenhoes. Ook heb ik de manden van binnen bekleed, zodat daar zonder problemen alle kinderkleertjes in kunnen (geen geprik van het natuurlijk materiaal) Wij hebben er voor gekozen om de babykamer te combineren met de werkkamer. De eerste jaren heeft de kleine man daar vast meer dan genoeg ruimte aan. De kamer is door midden gesplitst door de expedit roomdevider. Waarschijnlijk komen daar nog wat extra plantjes in te staan, zodat het lekker groen wordt in de kamer.
Vandaag hard gewerkt en het kamertje is nu bijna klaar. We zijn er heel erg blij mee Bekijk bijlage 373904 Micera, leuk opgelost zo met de werkkamer. En mooie kleurencombinatie ook!
gaaf kamertje, wij hebben dezelfde alleen in de originele kleuren. valt me alleen op dat het 3e laatje van boven in de commode bovenaan hoort, kijk maar naar de bolling maar wel erg leuk gedaan met het blauw, brengt me op ideeen voor de volgende hahaha
wauw wat een inspiratie is hier op te doen zeg... helemaal geweldig!! Zou ook graag beginnen, maar 1. durf niet! Wil wachten tot na de 20 weken echo... en 2. een veel praktischer iets: wij zijn in december verhuisd en de kamer die babykamer moet gaan worden staat nog vol rommel maar he, inspiratie opdoen is ook nooit weg! Moet alleen nog "even" geduld hebben! (en durven)
haha je inmiddels was ik daar ook achter LOL ik zeg tegen mijn man verrek dat laadje hoort daar helemaal niet maar we hebben lekker laten zitten haha
Op zich leuk maar of het praktisch is, een baby wil toch rust en dan kan je niet werken?? en de eerste "jaren" die van mij klom met 1 jaar al uit het ledikant, lijkt me niet handig met werkspullen (een kamer moet toch kindproof zijn?) Ik ben benieuwd of het gaat werken.... je bent wel supercrea met alles zelf maken!! erg leuk!