Wat een leuke kamertjes allemaal! Hier is ie ook af en opgeruimd. Hij lijkt wat vol maar krijg het niet goed op de foto, de kamer is juist best nog wel heel leeg, genoeg ruimte over
Wat een prachtig kamertje! Mag ik je wel een tip geven die ik een tijdje geleden van een tweelingmama op facebook tegenkwam. Zet de ledikantjes of helemaal tegen elkaar of laat er meer ruimte tussen. 1 van haar kindjes was uit het bedje geklommen en tussen de twee bedjes terecht gekomen en bleef 'hangen' met haar hoofdje. Het kindje had zichzelf dus opgehangen. Godzijdank goed afgelopen want moeder had een onrustig gevoel en besloot even te komen kijken bij ze wat ze normaal nooit deed en kon zo haar kindje op tijd bevrijden. Het had echter ook heel anders af kunnen lopen.
Laatst de kamer van m'n zoontje een beetje veranderd, niets qua kleur ofzo maar z'n bedje neergezet waar z'n commode stond en andersom..sterren op de muur, tafeltje en stoeltjes neergezet.
Marjo, wat een prachtig tweeling kamertje!! Wij mogen ook snel beginnen! Jouw kindjes komen vast al erg snel, prachtig!
Bedankt! Starry en Yale, ook heel leuke kamertjes! Rocketscience bedankt voor de tip! Maar dit gaan we tzt ook zeker doen. Alleen zal het de eerste maanden nog niet aan de orde zijn maar ze gaan zodra ze een beetje beweeglijk worden tegen elkaar aan denk ik! Suusjeuh leuk en spannend om bezig te gaan met de kamer! Ja hier komen ze al gauw.. kan niet wachten haha
Dankjewel! Zijn van de Bijenkorf - Petit Bateau https://preview.debijenkorf.nl/petit-bateau-babyslofjes-met-veter-in-streepdessin-8290090040-829009004016017?query=fh_view_size%3D48%26chl%3D1%26fh_location%3D%252f%252fcatalog01%252fnl_NL%252fcategories%253c%257bcatalog01_100%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_100_5070%257d%252fbrand%253e%257bpetit_bateau%257d%26country%3DNL
Dankje! Die van 'zelfs een superheld moet naar bed' heb ik uit een tijdschrift.. Ik dacht ouders van nu?
@moniqueA Ik heb die stoel ook gezien en zat heel lekker. Ik heb 'm nog niet gekocht want was beetje aan het twijfelen, is 'ie niet een beetje te laag. Want dan is eruit komen met de baby op je arm lastig. Zeker net na de bevalling. (Kan natuurlijk pootjes tijdelijk ophogen...) Wat is jouw ervaring?