Wat lief dat je er naar vraagt! Zaterdag had ik nog contact gehad met de klantenservice, die zeiden dat het kamertje in voorraad was en dat ik vandaag gebeld zou worden voor een afspraak. Uiteindelijk hadden ze vandaag gemaild dat ze volgende week vrijdag wilden leveren, maar niet mee akkoord gegaan, dus weer gebeld.. Uiteindelijk uitgekomen op deze vrijdag en ter compensatie krijgen we de bladvergroter voor niets, dus al met al blijkt weer dat een brutaal mens de halve wereld heeft
Zo'n toic is er idd bij dreumes en peuter dacht ik maar dat is niet heel actief. Hier schoot het flink op met het kamertje en nu ben ik harstikke ziek dus kan ik niet verder. Ik baal op z'n zachts gezegd!
Ha meiden,wilde even doorgeven dat de vlinderlamp weer bestelbaar is! Voor degene die de lamp wilde hebben,zou ik snel een bestelling plaatsen,want dit is de laatste levering die ze krijgen. ik heb m hier vandaan Home | Lief en KleinLief en Klein Volgende week krijg ik m opgestuurd,ik ben helemaal blij!!
Hihi ik nu ook, lamp komt later omdat het lakentje wat ik ook besteld had donderdag er pas weer is maarja nog geen kamer om hem op te hangen haha.
Kwam weer eens babykamers bekijken, zo leuk. Zie ik ineens al die berichten over AmberPepijn... whahaha ik WIST het! Ze had al topic geopend bij baby en dreumes, en ik zag zwangerschap. Zag haar babysite enz. En mijn radar ging al af. Kon er geen vinger op leggen en had ook geen zin om onderzoek er naar te doen. Maar zie ik ineens hier... haha ik wist het!! Zo snel zwanger, daar vroeg ik ook naar. Weet dat het kan hoor, maar pfff ik moest er niet aan denken zo snel. En ze was ook al aan de pil zei ze. nou ja het klopte van geen kant. Beetje jammer... als je dan wil faken dan moet je het wel goed doen. Sorry beetje off topic. Wat een mooie babykamers komen er weer voorbij.
Leuk die lamp!! En inderdaad als je het over de jaren heen kijkt dan is het uiteindelijk niet zo duur alleen nu even een smak geld hihi. Nou was onze lamp in de aanbieding en vond ik die helemaal niet duur.