Hoi, ik lees voorlopig ff mee en doe lekker inspiratie op.... Grotendeels is al wel voor mij bekend hoe de kamer gaat worden, maar leuke ideeën zijn altijd handig. Hopelijk kan ik na het weekend van inrichten, met het schilderen zit het een beetje tegen aangezien degene die mij zou helpen nooit waterpokken heeft gehad en mijn oudste dochter ze nu heeft..... Groetjes, Elleke
Hej dames ik wou nog wat toevoegen aan het verhaal van amberpepijn, zij zat ook op de babyboom app waar zij nep bleek te zijn daarnaast is ze daar volgends haar ong een maand geleden pas "zwanger" Geraakt dus zou ze nu pas 8 weken zijn de babyboom app bestaat niet meer en is ze verder gegaan hier en op een andere site waar ze inmiddels geblokkeerd is, ook gebruikte zij de naam amberx op de app dus mochten jullie die naam nog is tegen komen dan weten jullie wie het is
Wij hebben door de woningbouw door problemen in september nieuw behang gekregen op wat nu de babykamer wordt. Dit is crèmekleurige van kleur. Nu krijgen we allerlei meubels in het wit. We hebben rode gordijnen uitgezocht en het thema word woezel en pip. nu kreeg ik vandaag de opmerking dat het dan wel heel wit wordt. Denken jullie dat ook? Ik kan geen foto's laten zien want die kamer is nu nog in gebruik dit mijn pleegdochter. .
Marjolinos, ligt eraan wat je aan accesoires en zo er neer zet en hoe groot de kamer is denk ik.. (foto's zijn wel het makkelijkste... )
Ons kamertje is ook helemaal wit, maar heeft 1 klein stukje muur grijs en blauwe gordijnen. Verder komen er nog 3 witte planken te hangen en daar wil ik ook weer blauwe accessoires opzetten.
Hier is het verven en behangen klaar. Foto van het behang... Ik ben er echt verliefd op.... het is van Pip. De muren zijn creme en het houtwerk wit. De meubeltjes komen zaterdag en die zijn creme met beuken, dus ik zie het al helemaal voor me. Dan me richten op de aankleding
mooie kamertjes weer gezien dit is de onze beebkamer, de basis is er nu nog wat kleur en accessoires erbij gaan zoeken
Hoeft niet per se. Mijn nicht heeft witte muren en witte meubels maar door het roze gordijn, een megaknuffel, een hemeltje, gekleurde lakentjes en dekentjes en het aankleedkussen in een fel kleurtje en een knuffeltje hier en daar lijkt het helemaal niet wit. Je kan natuurlijk ook nog een muurtekening maken of een leuk schilderij ophangen. Leuke lamp kan ook al verschil maken, net als een vrolijk vloerkleed. Kijk eerst een hoe het staat, dan kan je altijd nog besluiten om toch nog 1 wandje een ander kleurtje te geven of iets anders extra toe te voegen.
Vandaag komt mn kamertje eindelijk!! Whoehoeeeee (alleen dit weekend weinig tijd om in elkaar te zetten )
Jeej! Haha blij voor je. Hier worden vandaag het plafond en laatste stuk muur afgemaakt. Spots erin en dan kunnen we eindelijk schilderden.
Ohhh fijn zeg! Heerlijk als je eindelijk verbetering gaat zien! Echt heerlijk dat bezig zijn in de babykamer
De commode staat de kledingkast ligt half klaar en miss dat vriendlief het bed ook vandaag doet! Zo leuk! Kmoest helaas het hele weekend werken, anders was het al klaar ghehe
Hier staat de commode ook!!! Bedje zet ik nog niet in elkaar omdat ik eerst de wieg ga gebruiken en ik heb niet zoveel ruimte. Een kledingkast past helaas niet, dus een ladekastje erbij hier.
beetje vroeg maar we zijn zo ver klaar! Kon echt niet meer wachten haha. Wat vinden jullie? We weten niet wat het wordt.