Hey dames! Heb vandaag een luie dag, en heerlijk in deze topic aan het sneupen voor leuke ideeën! Chelly25 ik vind je kamer prachtig!! Enne paar blz. terug over dat kapstokje met die uiltjes.. die heb ik ook al liggen! gevonden op; Europa's grootste en goedkoopste babywinkel | Babypark .. wij willen ook uiltjes thema gaan volgende week behang uitzoeken! Zijn bijna klaar met schilderen, kunnen we direct door met plakken
Baby planet. Heb ze via marktplaats gekocht dus weet niet of ze nog verkrijgbaar zijn. Weet wel dat babydump een vergelijkbaar kamertje heeft
Als ik dit topic lees van vandaag, dan weet ze nog niet of ze zwanger is http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/497414-niet-testen.html
Op 3 februari heeft ze een dikke buik geplaatst, en vandaag of ze wel of niet zwanger zou zijn... http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap/463254-buikfotootje-wie-doet-mee-194.html#post16522640 Zou me niks verbazen als dit account ook nep is...
Die vraag van vandaag heeft n vriendin geplaatst op mijn account omdat ze er zelf geen heeft. Ik ven 14 weken zwanger vandaar dat ik zei dat ik erg vroeg klaar was. Jammer dat er niet eerst gevraagd wordt hoe het zit? Heb al n zoontje van 2,5 en zou niet weten waarom ik allemaal onzin zou opschrijven. Ik heb wel wat beters te doen
Hier ook uilen thema volgende week komen de meubels maar paar weken terug heeft een vriendin een muurschildering gemaakt zoo blij mee
Vage dingen gebeuren hier in dit topic... we hadden eerst de amerikaanse babykamer ,ze heeft haar account trouwens verwijdert , en nu dit weer?? Vaag.....
Nou, ze heeft het toch uitgelegd??? Denk dat de dames nu juist een beetje paranoide reageren door dat gedoe met amber....
Kom op zeg!! Een vriendin die een vraag steld op haar account...die heb ik nog niet gehoord hier!! Dit is gewoon dezelfde dame die ook onrust zaaide op de babyboom app. En er zitten wel meer vage accounts op zp waarvan ik het 100% zeker weet...alleen weten zij niet dat IK het weet
Ik ook. Schrijfstijl van haar vriendin is precies hetzelfde.. Toevallig.. En net nu die ander heeft opgezegd...
Ah joh, lekker belangrijk Laten we gewoon verder gaan waar dit topic voor bedoelt is Kom maar op met nog meer foto's!
Hahahah kijk die weken eens vooruit Ik moet het bedje nog in elkaar zetten, dan staan de meubeltjes en dan zoeken naar leuke accesoires.. wil pas foto's plaatsen als het een beetje af is
Ik weet echt niet waar dit over gaat hoor! Vind het erg jammer dat er zo over mij gedacht wordt! En ik zaaide onrust op de babyboom app??? Geen idee maar ben nooit actief geweest op de babyboom app