Grappig, wij hebben hetzelfde behang en kamertje peace! En dat in combi met baby's only grijs/licht blauw met sterren Waar hebben jullie die lamp vandaan?
Haha da's zeker toevallig! We hebben een simpele lamp bij Ikea gehaald en zelf beplakt met sterren geknipt uit het behang! Hebben jullie al een lamp?
Oooh das best een goed idee ja nee heb nog geen lamp degene die ik leuk vind is 80 euro We hebben 1 muur met dit behang, en 3 muren licht grijs. op 1 muur komt zijn naam in houten letters beplakt met dat behang Tegen de "behang muur" de commode en bedje staat met hoofdeind er tegenaan. Boven de grijze muur waar bedje dan nog meer tegenaan staat komt zijn naam en tegenover commode staat de kleding kast. Kamertje is qua grootte net zoiets als jullie Alleen zit de deur rechts bij ons
Ja daar liepen wij ook tegenaan. Ik zag wel leuke lampen, maar vond ze erg duur! Ik zal morgen even een goede foto van de lamp maken. Haha echt toevallig! Hier ligt zijn naam, voor boven het bedje, ook klaar beplakt met het steigerhout behang. Heb je een foto? Ben wel benieuwd nu!
Echt super leuk al die kamertjes! Hier alweer dingen gekocht en vrijdag met mijn moeder de laatste dingen kopen.... dan de gordijnen laten maken en dan is het klaar.... Ik zag iemand hier met een staande kapstok, dat idee heb ik gepikt, staat echt super leuk. Als alles klaar is zal ik natuurlijk foto's plaatsen
Dit is hem - nog niet klaar.. moet nog matras hebben,lamp, alle dozen moeten naar zolder(spullen van dochter* uitgezocht ) en kinderwagen moet nog naar beneden. rolgordijn moet nog opgehangen worden en nog wat accessoires nodig Naam komt nog boven t bedje en nog een muursticker. maaaaaaaar.. t idee is dr haha
Thnx meiden! Mamachantal; gaaf zeg! Echt leuk om te zien dat we zoveel hetzelfde hebben! Oeiii wat heftig om de spullen van jullie dochter* uit te moeten zoeken. Veel sterkte!! Hierbij de beloofde foto van de lamp, hier was ik bezig met het plakken van de sterren. De lamp was ca. 25 euro.
Hej dames, tijdje geleden hadden Vl en ik besloten dat we De babykamer niet gingen schilderen omdat we dat net gedaan hadden voordat ik zwanger bleek want die kamer was de logeerkamer toen, nou ik wou die kamer eigenlijk wel Geschilderd hebben voor de kleine maargoed, zitten we Gister op de bank en Vl en ik waren aan het bedenken wat we Konden doen, nou hadden we pasgeleden de oude gordijn rails daar weg gehaald en de gaatjes opgevuld in plafond maar dat vulling sloeg grijze uit dus ik zeg tegen hem dan gaan we naar de karwei en halen we witte verf om dat aan te stippen zegt Vl ineens nee je gaat douchen en aankleden en dan gaan we verf halen voor de hele kamer nou wist niet wat me overkwam normaal is hij niet zo dus ik dacht niet teveel op antwoorden gewoon aankleden en we zien wel, nou na 7 uur zwoegen is dit het resultaat ben er erg trots op