Mamavanchantal, super leuk je kamer en idd lijkt me erg heftig om het van je dochter allema te moeten opruimen sterkte. Leuke lamp joh wij hebben die uiltjes lamp alleen dan gekocjt was idd een stuk duurder:0 maar ik ben ook zoo niet creabea Sunshine, super leuk kleurtje Oow nu kan ik helemaal niet wachten op donderdag dan komen onze meubels
Wat een mooie kamertjes weer! Hier is de kamer klaar om ingericht te worden. Vandaag komt de lampenkap als het goed is. Nu druk op zoek naar meubeltjes op mp. Wil perse witte meubels maar toch vind ik houtskleur ok erg mooo als ik het hier zo zie
Ik zie heel veel mooie kamertjes voorbij komen.... Die van ons is ongeveer klaar, wacht nog op een muurstickers en wat kleine dingen om het aan te kleden zoeken en dan is het klaar.... Wij hadden white-wash meubeltjes, maar door beschadigingen besloten om het nu wit te verven, dat heeft toch ook wel iets.... Zal straks ff kijken of ik een tot-nu-toe foto kan plaatsen.....
Leuk om al die verschillende kamertjes te zien!! Ik kan niet wachten om eraan te beginnen, maar zal wel nog even moeten... Wil namelijk pas nadat we het geslacht weten gaan zoeken. Ik vind kamers inrichten zo leuk!!!
Meiden,ik heb mijn vlinderlamp binnen en hij hangt! Heb er even op moeten wachten maar het was het waard,ben er superblij mee!