Ja inderdaad behoorlijk prijzig maar jeetje wat een leuke spulletjes zeg.... Ben verliefd : Ga eens neuzen en misschien als ik me vakantiegeld heb dat ik mezelf eens verwen
Leuk! Hier ook babys only fan♥ zo schattig aankleedkussenhoes is zo lekker zacht Wij hebben dezelfde
Ja onwijs leuk vind ik het! Heb ook de muziekster van baby's only in zelfde print als deken en aankleedkussenhoes! Ik heb op de negenmaandenbeurs toen geen hoes gekocht want vond 45,- belachelijk.. Maandje later toch gekocht, tja wat de gek er voor geeft he?!! En inderdaad gekocht met de gedachte: vakantiegeld en belastinggeld komt er aan dus jaaa.. Wat dat betreft ben ik inderdaad een stuk makkelijker met dingen kopen omdat er nu bijna extra bedragen binnen komen... Kamertje is inderdaad van baby dump destijds heette die Denver nu volgens mij kamer Boston van interbaby.
Ik bedacht me net dat ik vorig jaar een boxkleed gewonnen had.. Ook met sterren en blijkbaar is die dus ook van Baby's Only.. Kost normaal 75 euro Krijg bijna zin om de rest bijpassend erbij te kopen haha. @xbabyxdx: Mooi kamertje! Die Nijntje is gaaaaf
Schattige kamer!!! @ Olifantje: Wat een mazzel!! het is dat ik een jongen krijg (waar ik heeeeeeeeeel blij mee ben, want we hebben al een dochter) Maar anders had ik deze roze gekozen!
Wij hebben het kabeldeken, kabel kussenhoes, blauw /grijs sterren teddy deken, blauw/grijs sterren kussenhoes en een omslagdoek blauw/grijs sterren.
Ik heb hem ook net binnen. Is hij erg moeilijk te bevestigen of valt het mee? Ik zag dat er maar 1 plafondhaak bij zit, er zitten wel 2 gaten, weet jij dat toevallig?
We gaan hem aan het plafond hangen! @Mnon dacht al dat het de Boston was. Die hebben wij ook besteld!
Ja wij ook. zag dat dat het meest handig was...Hij is wel super gaaf he... Zag dat hij inmiddels uitverkocht is, dus kennelijk waren we net op tijd..