Wat leuk allemaal! Hier momenteel nog niet eens (goede) woonruimte, dus nog helemaal niks aanwezig. Ben ook nog niet zo heel ver in de zwangerschap. Kijken naar jullie kamertjes is wel heel leuk!
Bedankt voor het compliment . Nee ledikantje niet zelf gemaakt. Die heb ik gekregen van m'n schoonzusje. Heeft m'n nichtje in geslapen .
Tof! Toen ik het plaatje van de Baby-Dump zag, vroeg ik me af of 'ie misschien niet te kapstok-erig was, maar als je 'm in een kamertje ziet hangen, is dat helemaal niet zo Wel jammer dat hij bij de Baby-Dump pas aan het eind van de maand weer leverbaar is We hebben geen haast natuurlijk, maar als de meubeltjes staan wil ik het ook zo graag 'af' hebben..
Bekijk bijlage 399400 Onze mooie babykamer :-D ben er echt heel blij mee! Moet nog wel het 1 en ander gebeuren maar het meest is af
Dankjewel!! Het is nog niet helemaal af hoor... Maar ja, als het goed is heb ik ook nog wel even de tijd
Nee hoor, niet geverfd!! Expedit is nu Kallax geworden en heeft deze kleur standaard in het assortiment
Wij hebben hem ook, was rond Moederdag te koop bij het tuincentrum hier.. Maar die dingen zijn nu zo 'in', dat ze denk ik bij heel veel tuincentra te koop zijn hoor!
De babykamer tot nu toe! Iemand nog een leuk idee voor een opbergmandje op het wandplankje? (de fotolijstjes komen ernaast te hangen) wil het niet te zoetsappig hebben en twijfel tussen knalroze en mintgroen qua kleur. Een ander idee is ook enorm welkom!! Boven het wiegje komt de naam (waarschijnlijk in knalroze - zelfde kleur als de fotolijstjes), en rechtsboven het wiegje wil ik een tak met gehaakte vogeltjes/bloemen ophangen.
Wauw prachtig kamertje! Ik zou denk ik voor mintgroen gaan voor de mandjes op de commode, lijkt me erg mooi! Ook je andere ideeën zijn erg leuk over de naam en tak!