Nee dat mag niet MAAR je mag wel hoes met dekentje erin (moet wel goed passen) ipv dekbed erin (verstikkingsgevaar) Overigens zeg ik "mag niet" maar het mag natuurlijk wel! Men raad het alleen niet aan om een dekbed te gebruiken..
tanja78, leuk kamertje! Stoel? Wij hadden geen stoel bij ons zoontje toen.. nu wel een stoel gekocht. We hebben best veel bij ons zoontje gestaan, en dat is op een gegeven moment echt niet prettig meer voor rug en benen. Krukje kan uiteraard ook.
Het is geen dekbedje, maar gewoon een dekentje wat wordt aangeraden en als je dekbedovertrekje precies past dan mag het gewoon. Moet dus wel echt exact dezelfde maat zijn, maar zijn vaak standaard maten voor in de ledikantjes. Dus je duo deken mag erin ja, die heb ik er ook in.
Wat een leuke & mooie kamertjes zie ik hier voorbij komen En die 3 ledikantjes naast elkaar; LIEF!!! Hier een idee van het kamertje van ons meisje:
Super leuke kamertjes allemaal! Hier ook even mijn bijdrage! Hopelijk mogen we 'm snel in gebruik gaan nemen!!
Oh leuk!!! wij hebben het zelfde kamertje besteld Leuk om te zien hoe jullie het hebben aangekleed. Wij hebben besloten als het een meisje is: te werken met creme taupe en oud roze. & als het een jongen is: creme taupe en licht mint groen. Kan niet wachten tot het in oktober binnen komt!
Dank jullie wel!! @ LoveLaughLive: in de showroom stond dit kamertje ook met crème en roze, super schattig ook!