Is inderdaad een erg mooie kamer! Wij vonden de Dover van TWF ook heel erg mooi, maar die is nog duurder dan de Boston van Interbaby.
Ja zeker ook een mooie kamer!! T is helaas altijd weer duurder dan je denkt Wij zijn ook nog bij wat tweedehands spulletjes gaan kijken maar daar vonden we het toch ook niet echt.
Zeker niet als je al nieuwe kamertjes gezien hebt. Dan is dat toch bijna altijd mooier en er moet ook maar net iets naar je zin en ook nog in de buurt zijn. Het fijne van een nieuw kamertje is dat ze het gratis komen afleveren, heb je ook geen gedoe met alles in de auto leggen met kans op schade door schuiven tijdens het rijden.
Hier eindelijk ook zo goed als klaar, er komen nog grijze rolgordijnen en de plintjes moeten er nog op. Broer en zus komen bij elkaar op de kamer, maar ze komt de eerste 3 maanden bij ons in de wieg. Moet even in meerdere berichten want kan steeds maar 2 foto's plaatsen.
En de laatste, de wieg bij ons op de kamer, die nog opgemaakt moet worden. Er komt nog een lakentje in met het zelfde stof als het hemeltje.
@MH1113: doen jullie bewust de kinderen op 1 kamer of hebben jullie geen keuze? Wij zijn bezig met onze slaapkamer in tweeën te splitsen om een apart babykamertje te creëren. Maar met 2 kindjes zullen we moeten verhuizen, het kamertje is niet groot genoeg voor 2 kindjes en wil ik zelf ook niet. Maar jullie kamer en wiegje is wel erg mooi hoor, het is groot genoeg (waarom niet in tweeen splitsen?), ziet er erg gezellig uit en is natuurlijk ieder voor zich hoe je het indeelt.
Ooohh al die mooie kamertjes! Ik kan niet wachten totdat we de 20 weken gepasseerd zijn en ook een kamertje kunnen gaan inrichten, lijkt me zo vreselijk leuk!!!