Thnx!!! Wij hadden het geluk dat we deze tegen kwamen en ik wilde niks voor de 20 weken echo kopen maar toen we deze tegenkwamen waren we 16 weken zwanger en ik MOEST gewoon die mensen mailen, anders hadden we er echt super veel spijt van gekregen. Het zijn super lieve mensen die het helemaal begrepen dat ik wilde wachten tot na de 20 weken echo en aangezien ze de kamer al 3 jaar te koop hadden staan wilde ze die paar weken ook nog wel wachten. Maandag na de echo heb ik direct contact opgenomen en gisterenavond gehaald. Dit zijn meubels waar heel erg weinig mensen van houden en je moet het echt kunnen waarderen maar het is zo ontzettend tijdloos. Wij hadden ook besloten dat als we geen koloniaals konden vinden we voor donkergrijs zouden gaan trouwens
Ik hou er persoonlijk ook niet van (vond de witte versie van dat ledikantje wel weer prachtig haha) maar ben heel blij voor jullie dat jullie je droomkamertje hebben gevonden. Heerlijk toch?! En het is wel lekker uniek!
Ja uniek is het zeker wel, het is 7 jaar geleden geproduceerd en van de witte zijn er best veel geproduceerd maar van de koloniaalse maar een beperkte oplage omdat de groep mensen die daarvan houden gewoon kleiner is. De kamer is 4 jaar gebruikt en heeft daarna 3 jaar in de verkoop gestaan voordat wij hem tegen kwamen maar ziet eruit alsof hij vrijwel nooit gebruikt is! We hebben dus heel erg veel geluk gehad.
Ik vind het heel mooi! Alleen het zwart vind ik jammer. De stijl vind ik echt prachtig maar te donker naar mijn smaak. Bruin zou ik wel heel mooi vinden
De foto's zijn wat donker maar het is echt geen zwart haha, Koloniaals is heel donkerbruin met een warme gloed erover
Ja zij hadden ze in een donkere kamer staan en dus lijken de meubels nog wat donkerder dan dat ze zijn maar wij maken de kamer lekker licht, is het mooiste bij donkere meubels en dan komt de koloniaalse kleur mooier uit
Je enthousastme is leuk drieka! Eerlijk vind ik het niks voor ons. Maar ik hou ook niet van super standaard dingen in huis. Bij ons in huis zie je bv amper witte muren! Brrr allergisch steriel. Jij lekker aan de slag dus! Hier zijn we ook al aan het schilderen. Ff een beetje door pezen en dan kan het inrichten beginnen! Bij mij is de kamer ook al klaar in mn hoofd..
Daar is ook niks mis mee, ik weet dat de meesten op dit forum onze stijl afschuwelijk zullen vinden Het is heel erg ouderwets maar dat is precies onze smaak haha. Wij hebben ook nergens witte muren, behalve boven op de 2 kamers die we niet gebruiken en beiden hopelijk kinderkamer worden. De grootste van die kamers wordt nu de babykamer en die krijgt ook direct een kleurtje maar wel een lichte zachte kleur. Dat moet wel bij donkere meubels en DE kleur die we overal gaan implanteren is felgroen om alles een beetje op te halen. Enthousiast ben ik zeker, heb me ingehouden tot de 20 weken echo maar nu ga ik los
Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat. Ik denk dat het met een hele lichte kleur op de muur (zeer licht roze of creme wit) echt prachtig is. Vooral als je alles eromheen (accessoires) rustig houdt.
Ben ik helemaal met je eens, wij kiezen voor een hele lichte zandkleur op de muren bij die koloniaalse meubelen, is echt wel het mooiste, gordijnen hebben we gezien, felgroen met witte schaapjes erop en dan hebben we ook een felgroen aankleedkussen-overtrek en die kleur implementeren we dan in de kamer zodat het wel een beetje kleur betreft maar niet overmatig
Zo de meubels van de babykamer vandaag ik elkaar gezet, besloten de muren toch geen kleurtje te geven maar wit te houden aangezien de meubels al donker zijn en we de kamer niet te klein willen laten ogen. We hebben super leuke muurstickers gezien van groene dinosaurussen die we willen kopen om de boel op te fleuren en hebben een hele leuke babylamp opgehangen, een luchtballon met een beertje in het mandje Hieronder de lamp: Bekijk bijlage 427983
Ja we vinden het ook spannend, maar eer we het echt klaar hebben met de hele decoratie, gordijnen en alles zijn we denk ik toch wel rond de 30 weken of verder
Moet nog gordijnen en plankje boven commode, maar wou toch vast showen Ben er wel trots op, met name mn muurschildering
Dankje Was best heel werk maar ben er erg blij mee! Ben wel vroeg klaar maar moest er ook niet te lang mee wachten met groeiende buik op trappetje staan hihi