Ik heb foto's in een album gezet met onze babykamer! Mochten jullie het niet kunnen zien moeten jullie even vriendjes worden..
Ja inderdaad. Het is nu nog zo kaal. Ik denk dat we gewoon gaatjes boren en dan moet mijn vriend die maar dichten als we hier weg moeten
ja precies daarom vroeg begonnen omdat mijn klachten al ging verwachten ivm vorige zwangerschap Dankje erg blij met het werk wat ik verrricht heb
Ja ik weet er alles van Schrik ook met regelmaat nog maar heb wel een soort plan samengesteld zodat we rond week 33 met alles klaar zijn. Ik heb wat nieuwe foto's gemaakt maar de meubels komen nog steeds donkerder uit dan ze daadwerkelijk zijn Hieronder het ledikantje met de kledingkast en lamp, zoals je ziet hoort de lamp weer bij het hemeltje. Bekijk bijlage 429634 Bekijk bijlage 429635
Thnx!! Ja het begint wat te worden Nu nog de muurstickers bestellen, we hebben hele leuke gezien met groene draakjes, dat breekt de muur dan een beetje anders is het te wit. Ook moeten we de gordijnen nog halen, hebben leuke groene gezien, nu hebben we alleen de verduisterende rolgordijntjes hangen maar wat overgordijnen kleedt de boel toch een beetje aan.
We zijn met het kamertje begonnen. Na de Sinterklaas zijn we een stuk verder ... Ik ga nog posters bestellen via Etsy er komt nog een plankje boven de commode en fotoplankjes op de muur om wat accesoires neer te zetten... Ledikant dekentje ook besteld...het is een heel klein kamertje dus beetje passen en meten...
Thnx Aan de meubels gaan we ook niks doen want die zijn in super staat, alleen wij hebben witte muren dus moeten het wel een beetje aankleden anders is het wel erg kaal