Oh dit is ook helemaal onze smaak! Behalve dan dat roze, want wij willen niet weten of het jongetje of meisje is! Waar heb je die tak met uiltjes vandaan? Erg mooi!
Dankjewel! Wij houden er ook van haha. Ik heb hem besteld via kids creations kidscreations weet niet of de link mag. anders mag die weg.
@Wonderbaby1 Dankje! Het mist nog een beetje details en aankleding, maar rustig blijft het wel, daar hou ik van, ik hoop baby ook
Mooie kleurtjes. Dat groene kleurtje vind ik mooi. Ik heb zelf ook geen traditionele blauwe jongenskamer, maar rustige kleurtjes. Past ook bij de rest van ons huis.
Ik kan denk ik over 2weken showen. Gisteren de radiatorombouw geplaatst en die wordt volgende week geschilderd en dan moeten we de wieg nog ophalen en kan ik het allemaak af maken.
@Zonnestraal2 & Nieuwkomertje Dankjewel meiden! Het ledikantje komt van marktplaats, gezocht op brocante ledikantje. Sommige zijn echt afschuwelijke kleuren, maar een likje verf doet wonderen. Nieuw matrasje erin en je hebt weer een heerlijk bedje.
Ik kom ook showen!! Wij weten het geslacht niet. Het enige wat nog ontbreekt zijn : oranje gordijnen, een hemeltje met in het oranje de naam gedrukt (witte stof) en op de muur boven eyore komt een mooi gedicht door papa bedacht in oranje muursticker. En de baby...
Spruitjes Wat een ontzettend mooie/lieve kamer! ik wilde eerst ook winnie the pooh thema maar manlief vond dit afschuwelijk! haha Nu gekozen voor woezel en pip Over paar weekjes komen de meubeltjes, dus kan dan verder aankleden. Komt dan ook zeker weten een foto in dit topic
Hier de onze, foto is uit de winkel( dus dit is niet ons gehele kamertje alleen de meubels) Heb een leuk idee voor op de muur maar die hou ik voor mezelf, zal hier tegen de tijd een foto plaatsen. En we kleden alles aan met roze (natuurlijk) Bekijk bijlage 438289
Hier ons hoekje baby slaapt bij on ons op de kamer ivm 1 slaapkamer. meubels heb ik nog zelf geschildert. Muur is mint.