Heb het door een collega laten doen... Als je klein beetje vaste hand hebt kan je het zelf ook wel! Ik had plaatje uitgezocht op internet. Collega heeft het op sheet afgedrukt en met een projector op de muur geprojecteerd. Met potlood de lijntjes langs getrokken en vervolgens was het eigenlijk gewoon inkleuren. Ik heb zelf niet zo'n vaste hand en heb het geduld er niet voor, maar moeilijk is het niet! Is gewoon gedaan met acrylverf. De kleuren heeft ze zelf gemengd, zodat het zelfde kleur werd als lakentje etc. Heb wel prijs opgevraagd van deze tekening bij iemand die dat officieel doet en die vroeg voor deze schildering 185 euro.
Onze babykamer. We weten het geslacht niet dus heb voor Mintgroen gekozen en ben echt verliefd geworden op de kleur
Gaaf kamertje tumtummetje! Mint groen is ook een super gave kleur ben er ook helemaal verliefd op. Gelukkig kan het ook bij een meid
Haha dat is inderdaad vroeg. Ziet er wel leuk uit! Hier zijn vanmorgen ook alle meubels geleverd en de kinderwagen en maxi cosi en dergelijke. Ik ga straks lekker inrichten! Er moeten alleen ook nog wat dingen aan de muur, dus als die hangen maak ik foto's .
Haha lijkt me niet zo heel gek dat er nog het een en ander moet gebeuren met jou termijn. Wow! Ik ben nu 36 weken en heb het net pas een beetje op orde. Maar wel superleuk hoor. Lekker van genieten.
Leuke kamers zeg! Wij zijn hier ook druk. De meubeltjes staan, de muren zijn geverfd, en de mdf boom hangt . Nu nog plankjes aan de andere muur en de aankleding. Hier een fotootje met hoever we nu zijn. Ben echt zo blij met de muur!