Waar hebben jullie het geboortekaartje besteld?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamamilou, 13 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    Al enige tijd zoek ik het perfecte geboorte kaartje voor ons kindje. Wij weten het geslacht nog niet dus gaan we voor een neutraal kaartje. Maar er zijn zoveel bedrijven, ik weet niet welke te kiezen.
    Waar hebben jullie het geboortekaartje besteld? En zou je het de volgende keer daar weer kopen? Waarom wel/niet?
     
  2. MamavanDuncan

    MamavanDuncan Actief lid

    6 sep 2013
    189
    81
    28
    Vrouw
    Waddinxveen
    Wij hebben voor alledrie de kinderen bij kaartje2go besteld. Ik vind het erg fijn dat je daar een gratis proefversie kan aanvragen! De uiteindelijke kaartjes ben ik altijd erg blij mee geweest.
     
    Deniseje3 vindt dit leuk.
  3. Paris91

    Paris91 Fanatiek lid

    22 jul 2017
    1.341
    1.248
    113
    Vrouw
    Hier ook via kaartje2go.
    Vond het ideaal. Je krijgt inderdaad gratis proefdrukken. Wij wisten het geslacht ook niet, dus we hadden zowel voor een jongen als voor een meisje een kaartje opgeslagen.
    Ook kon je de enveloppen van te voren bestellen, zodat we die al kon adresseren.:)
     
  4. Big Wish

    Big Wish Fanatiek lid

    12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Bij alledrie besteld via poobies. 1e een bestaand kaartje en bij 2e en nu hem helemaal zelf gemaakt.
    Wist wel het geslacht, maar zo had ik toch een orgineel kaartje
     
  5. Pien86

    Pien86 Bekend lid

    3 sep 2018
    710
    686
    93
    Vrouw
    Er is zoveel keus hè! Uiteindelijk vond ik het perfecte kaartje bij 'Mooi ook', zie https://mooiook.nl. Net een wat andere vorm en design dan ik elders had gezien en paste helemaal bij ons. Je kan alles nog aanpassen qua kleurstelling en plaats van de tekst, mocht je er niet uitkomen dan kan je bellen en word je geholpen. Niet goedkoop maar we hadden het er wel voor over. Ik zou bij een eventuele tweede daar zeker weer bestellen!
     
    Jozefien85 vindt dit leuk.
  6. jvsd92

    jvsd92 Fanatiek lid

    12 apr 2019
    4.629
    8.838
    113
    Vrouw
    Bij zoetje.com

    Echt een ontzettende aanrader. Bijna alles kan naar smaak en wens aangepast worden door Marije. Super goed en snel contact. Hele originele kaartjes.
     
  7. mamamilou

    mamamilou Niet meer actief

    Wauw, hier kan ik wel iets mee. Ik had via de lokale drukkerij boeken gekregen maar daar werd ik niet zo enthousiast van. En online is toch lastig als je het kaartje niet kan voelen. Verder weet je niet hoe de service is. Dus ben heel blij met jullie meningen.

    Een gratis proefdruk bij Kaartje2go is natuurlijk super.
    @Paris91 Stom dat ik mij niet bedacht heb dat ik ook voor een jongens en een meisjeskaart kan gaan. Dan geef ik na de geboorte door welke het gaat worden.
     
  8. Yelly

    Yelly Bekend lid

    26 jun 2019
    647
    575
    93
    Wij bestellen kaartjes bij de drukkerij, uit de collectie van Belarto. Krijgen keurig een proefexemplaar, vind het zelf fijn om het zo te doen. Bij doorgeven in de ochtend kunnen we in de middag ophalen.
     
  9. Koektrommel

    Koektrommel Fanatiek lid

    15 feb 2017
    1.511
    1.100
    113
    Vrouw
    Wij hebben de kaartjes besteld bij Koningkaart, kaartje2go, Made for moments (voorheen hipdesign) & hippe geboortekaartjes.

    Waren allemaal top :D.
     
  10. Loesje1988

    Loesje1988 Fanatiek lid

    24 nov 2019
    1.525
    1.563
    113
    Vrouw
    Ik denk dat wij naar dezelfde drukkerij gaan,als waar we onze trouwkaarten hebben besteld.
    Ouderwets door klappers heen bladeren, kijken mee naar zinsopbouw en spellingsfouten en ook een proefdrukje
     
  11. Meisje93

    Meisje93 VIP lid

    21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Bij de eerste via de lokale drukkerij.
    Bij de tweede via tadaaz

    Wij wisten het geslacht ook niet. Maar hadden 2 kaartjes uitgekozen. :)
     
  12. Brinsa

    Brinsa Fanatiek lid

    16 mrt 2016
    3.518
    2.445
    113
    Hier ook bij kaartje2go. Heb denk wel 8 verschillende kaartjes besteld al proefdruk, bij verschillende bedrijven. Maar het kaartje van kaartje2go was gewoon precies wat ik zocht. Verder een fijn bedrijf om bij te bestellen.
     
  13. Ansj84

    Ansj84 Actief lid

    10 mei 2019
    470
    635
    93
    Vrouw
    Geboortekaartjes.nl erg tevreden over de eerste keer (postnl had ze retour gestuurd vanwege deuk in de doos en ze hebben direct nieuwe gestuurd ipv te wachten op de retour). En je kan gratis 3 kaartjes thuis laten bezorgen om live te zien.
     
    mutskuh vindt dit leuk.
  14. caletto

    caletto Actief lid

    13 sep 2019
    224
    146
    43
    Bij de eerste bij een kleine ontwerper. De tweede via Hippe Geboortekaartjes. Vond het namelijk achteraf wel veel geld wat we aan de eerste hadden uitgegeven. Vind het geboortekaartje voor onze tweede trouwens net zo leuk als het kaartje van onze eerste. Maar stukken goedkoper! En super snel geleverd!
     
  15. Sjaslique

    Sjaslique Actief lid

    9 jul 2016
    293
    197
    43
    Eerste keer bij fientje en co en nu bij hippe geboortekaartjes. Wel uitgegaan van standaard kaartjes, maar ook die zijn op veel manieren aan te passen.
     
  16. Yaisa

    Yaisa Fanatiek lid

    31 jul 2013
    1.200
    1.245
    113
    Eerste 2x bij kaartje2go en de laatste keer bij hier ben ik.
    Over beide heel tevreden. Bij de laatste kregen we bij de proefdruk ook een envelop met de verschillende soorten kleuren enveloppen die ze hebben en de verschillende soorten papier. Dan kan je wat beter een keuze maken dan online.
     
  17. lynole

    lynole Fanatiek lid

    22 nov 2014
    1.369
    553
    113
    Vrouw
    Bij de eerste via meneervogel.nl kaartje uitgezocht en kregen er proefdruk van in alle soorten papier die ze hadden en ook een staaltje qua kleur enveloppe.

    Bij de tweede moesten we snel een kaartje kiezen ivm kams op vroeggeboorte en toen gekozen voor hierbenik.nl, via daar 2 kaartjes gemaakt (jongens en meisjes variant) en deze opgeslagen. Uiteindelijk niet de puf gehad om nog een ander kaartje te zoeken.
     
  18. Visje79

    Visje79 VIP lid

    9 jan 2019
    5.029
    5.934
    113
    Vrouw
    Op pinterest gekeken wat ik leuk vond en zo bij het Uilennestje gekomen. Hele goede ervaringen, persoonlijk contact, alles werd aangepast aan onze wensen. Zou bij een volgende (als die nou eens eindelijk komt......) zo weer daar bestellen.
     
  19. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.317
    4.698
    113
    Vrouw
    Huis van mijn:)
     
  20. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Bij hippegeboortekaartjes
     

Deel Deze Pagina