@May6513 bij de hornbach, in het donker is het glow in the dark ze hebben meerdere kleuren, deze is alleen online te bestellen
Wat super leuk om de sluier van jullie trouwen zo te gebruiken. Heel romantisch. Je zou vandaag thuiskomen toch, is het kamertje al in gebruik? Hoe gaat het?
Dankjewel. We hadden al een klein budget (spaargeld gaat in het potje voor een nieuwe wasmachine en droger) en de prioriteit lag bij het vervangen van de vensterbank en de radiator. Daarna was het geld eigenlijk op. Nog even wat spullen verkocht op marktplaats en toen hadden we €150,- budget voor het schilderen en de aankleding. Gelukkig is het de derde, dus de meubels hadden we al.
Zo zie je maar, je hebt geen groot budget nodig voor een mooie kamer. Hier gebruiken we het kamertje die de opa van mijn schoonmoeder maakte toen haar moeder zwanger was van haar. Daar ligt dus inmiddels de 3e genetatie in
Ik vind dat ook super leuk om van die familie stukken te gebruiken. Helaas geen meubels in de familie, maar wel beddengoed en kleding. Sommige dingen met liefde gemaakt door mijn oma's en een tante van mijn moeder. Allemaal zijn ze overleden, maar zo zijn ze er toch nog een beetje bij. ♥
Ons kamertje lijkt precies op jou kamertje qua grootte! Op het balkon na dan. Benieuwd hoe jij de meubeltjes neer gaat zetten? Hier komen ze volgende week. Ik dacht aan het bedje in de hoek bij de deur. Aan die lange muur ook de kast (richting het raam) en de commode aan de andere muur halverwege.
Grappig! Wij hebben nog geen idee eigenlijk, zien het wel als de meubels in elkaar zijn gezet en gaan dan puzzelen. Het kamertje is 209 bij 429. Ga je resultaat showen?
De babykamer is al even in gebruik maar misschien toch leuk om hier te plaatsen. Bekijk bijlage 560358 Bekijk bijlage 560362 Bekijk bijlage 560363 Bekijk bijlage 560359
Waar heb je die poster vandaan met dat konijntje boven de commode? Ik ben precies naar zoiets op zoek!
Oops, zie het nu pas! Via Etsy heb ik 'm, zal het zo even opzoeken welke verkoper en dan stuur ik je een PB.