Ik sluit me ook aan bij Indy, wat hebben jullie een jaren achter de rug! Wel een prachtig neutraal kamertje, en hopelijk mogen jullie een hoop kindjes een mooi (tijdelijk) thuis bieden waar ze de rest van hun leven iets aan hebben!
Vind dit zo’n leuk topic! Volgens mij heb ik hier al eens gepost? Weet het niet meer maar mag binnenkort als het allemaal goed gaat weer een kamertje inrichten hoop ik! Bekijk bijlage 569613 Bekijk bijlage 569616 Bekijk bijlage 569615 Bekijk bijlage 569617
Superleuke kamer @aicirtap ! Ik wilde ook deze commodekast, maar mijn man wilde heel graag een heel kamertje en een commode met niet alleen laden, dus denk dat het wat anders wordt.
Misschien hem overtuigen dat er mega veel bergruimte in zit. En je naast het aankleedkussen ook nog veel ruimte hebt. Meer dan bij een standaard commode.
Ja er is ook een kleinere. Maar ik heb hierin alle kleding in maat 50 en 56 liggen, sokjes, slofjes, hydrofiel doeken, spuugdoekjes, washandjes, de luiers, beddengoed, omslagdoeken, de kruiken en aankleedkussenhoezen. Dus alles bij de hand.
Je kan de commode ook in elk gewenst kleurtje verven. Sommigen vervangen de knopjes voor leren greepjes of andere knopjes.