Ik heb okergeel met zeegroen gekozen voor een jongen. Aangezien wij over een jaar gaan verhuizen, heb ik het niet te ingewikkeld gemaakt, dat gaan we volgend jaar wel doen, maar het is heel leuk geworden. - canvas schilderijtjes van Ali express met giraf, leeuw en koala met oker en zeegroen - van jollein oker gele accessoires met ook weer giraffen, leeuwen etc. Van baby’s only dekentjes in oker en zeegroen. - oker geel gehaakte mandjes ‘Made by oma’ - 2 muren zijn zeegroen behangen, rest wit gehouden. Dat diagonale leek mij ook leuk, maar dat bewaar ik eventueel voor het nieuwe huis. Op Ali express heb je ook een heel leuke muursticker met een konijn. Als je zoekt op baby, wall, rabbit komt er heel veel leuks naar voren. Op Pinterest zie je veel diagonale muur ideeen.
Grappig. Bij mij is 1 muur ook zeegroen. En wil als ik straks het geslacht weet ook okergeel erbij doen voor een jongen en als het een meisje is oudroze
Ja dat zag er helaas al. Valt niet op int echt. Stopcontacten gaan we nog weg werken en dan kan het vullen en inruimen beginnen!
Oh gelukkig! Ik dacht. Kan het maar beter zeggen nu je nog bezig bent Inruimen is leuk joh. Alles krijgt een eigen plekje. Heerlijk om mee bezig te zijn!
Prachtige kamers allemaal zeg en wat een creativiteit! Wij zijn er hier klaar voor! Alleen nog even het rolgordijn ophangen van het weekend
Sneak peak van de andere kant. Komende week maak ik wel een betere foto want ik verwacht een hele doos met accessoires
Dankje! Is van Cam Cam. Ben er ook mega blij mee. Van de week komen - voor de babykamer - nog een velourse jungle kussen, glitterende maan-sterrenslinger (voor in het hemeltje), een klein rond jute kleedje voor onder het stoeltje en een gebroken witte plaid met gouden ananassen (de messing knop op de kast is een ananas). Zo houd ik het tropische jungle thema er een klein beetje in. Mijn oudste heeft in zijn kamer ook zwarte stalen elementen gecombineerd met hout (rotan), messing etc. Maar die heeft weer meer gele accenten (saffraangele commode en mosterd hemeltje) ipv groen en bijv juist 2 grote ronde juten kleden (en geen dierenvel print). Ik zie altijd wel dingen om op te knappen . Pas als ik het gevoel heb dat ik er een matrasje naast wil leggen dan is het ‘af’
@Nina Sanders ohhh ik ben heel erg benieuwd naar het eindresultaat straks! Klinkt heel erg mooi. Ja, het is een kleine (preutse) dame! Het kostte weer even wat moeite voordat ze haar geslacht wilde laten zien, maar toen het eindelijk in beeld was, was het overduidelijk Meteen maar aan het online shoppen geslagen bij thuiskomst.
De meubeltjes zullen van het merk Quax zijn, met benaming 'Loft'. Ben er nog niet volledig uit hoe de meubeltjes moeten staan. Wij hebben een deur in de hoek van de kamer. Zou er graag een bedje, commode, kleerkast en schommelstoel in willen verwerken. Uit praktische overwegingen zouden de schommelstoel en de commode dichtbij elkaar moeten staan. Ofwel via een staanlamp ofwel via een lampje op de commode wil ik via 1 lichtpunt zowel licht hebben bij de schommelstoel en de commode. Bovendien moet er plaats zijn om enkele boekjes dichtbij de schommelstoel te plaatsen in die kruidenrekjes van de IKEA (bevestigd aan de wand).
Laat ik hier ook eens ons kamertje plaatsen. Ben er zo blij mee! Alleen nog een stoel, plankje boven de commode en een lamp.