We moeten 'm nog ophangen dus ik weet t nog niet, haha. Maar ik vermoed dat de lamp een leuk effect geeft
Ohhhh die eerste is leuk ben zelf ook nog voor een leuke aan het kijken. Maar als je sommige prijzen ziet is niet normaal. De eerste kan bv bij een jongen dan in het wit hem roze zou ik hem ook niet aandoen
Ja he? Nou heel eerlijk.. Als we een dochter zouden krijgen, had ik hem waarschijnlijk gekocht, maar voor een jongen vind ik het niks haha. Wordt voorlopig nog even zoeken hier, ben er nog lang niet uit! Ene moment vind ik het een leuk, volgende moment het andere.. We hebben gelukkig nog even
Ja weet wat je bedoeld.zie ook zoveel leuke ik zou die ook graag willen hebben die lamp maar we zoeken nog even verder. We hebben inderdaad nog een aantal weken de tijd dan moeten we toch wel een gevonden hebben
heel saai deze plafoniere.... Schuin dak op zolder en kan niets anders hangen, daarom de oude lamp van dochtertje... Die kreeg een fee als lamp van de praxis geloof ik.....
Volgens mij was hij ongeveer 25 euro en kan hij niet op de wand... Althans, dat denk ik! Ik ben niet zo technisch
Lief en Klein hanglamp hartjes kleurtjes | Lief en KleinLief en Klein Dochter had deze hierboven gekozen voor de baby. Maar nu wil ze hem zelf graag. Zusje krijgt dus de lamp van onze oudste . Deze van Ikea: