Show je babykamer lamp

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door mamavanjuul, 25 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mrsm

Mrsm Lid

18 nov 2012
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    We moeten 'm nog ophangen ;) dus ik weet t nog niet, haha. Maar ik vermoed dat de lamp een leuk effect geeft

2. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Ohhhh die eerste is leuk :D ben zelf ook nog voor een leuke aan het kijken. Maar als je sommige prijzen ziet is niet normaal. De eerste kan bv bij een jongen dan in het wit hem roze zou ik hem ook niet aandoen :p

3. Demino

Demino Fanatiek lid

8 okt 2013
    2.778
    287
    83
    Ja he? Nou heel eerlijk.. Als we een dochter zouden krijgen, had ik hem waarschijnlijk gekocht, maar voor een jongen vind ik het niks haha. Wordt voorlopig nog even zoeken hier, ben er nog lang niet uit! Ene moment vind ik het een leuk, volgende moment het andere.. We hebben gelukkig nog even :D

4. roxannekuh

roxannekuh Niet meer actief

Ja weet wat je bedoeld.zie ook zoveel leuke :D ik zou die ook graag willen hebben die lamp :D maar we zoeken nog even verder. We hebben inderdaad nog een aantal weken de tijd :D dan moeten we toch wel een gevonden hebben :D

5. Pluisjee

Pluisjee Fanatiek lid

15 mrt 2012
    4.592
    20
    38
    Vrouw
    Noord Holland
    Ook mijn laatste project een lamp zoeken zo moeilijk !!

6. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Haha ik had die lamp juist heel snel al...grappig..:D

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    heel saai deze plafoniere.... Schuin dak op zolder en kan niets anders hangen, daarom de oude lamp van dochtertje...

Die kreeg een fee als lamp van de praxis geloof ik.....:cool:

8. Peachy

Peachy Bekend lid

26 nov 2013
    654
    0
    0
    Volgens mij was hij ongeveer 25 euro en kan hij niet op de wand... Althans, dat denk ik! Ik ben niet zo technisch ;)

9. Meijke

Meijke Niet meer actief

Deel Deze Pagina