kamertje staat in mijn album...op de groene muur komen nog 3 poohfiguren en een plankje. Het hemeltje boven het bedje wordt paars en de gordijnen ook lime groen.
@leukbabyspul. Leuk zeg met die boom en vogelhuisje. waar heb je dat vandaan? of ben je zelf crea geweest?
He hupse, dank voor complimenten! Mijn vriend is ontwerper; we hebben het behang (het is poster-behang) zelf bedacht, en vervolgens laten drukken op behangpapier bij www.fotomuur.nl (daar kun je ook van foto's een rol behang laten maken, maar dus ook een eigen ontwerp aanleveren) het vogelhuisje (=lampje) hebben we ook zelf gemaakt; ik had het gezien op internet voor 145 euro; wij hebben gewoon een vogelhuisje gekocht en fitting met lampje en kabel erin gemonteerd; klaar voor 20 euro!
nou das zekers leuk babyspul apart hoor,.... ik zelf ben nu ff in de war, haha had mijn spullen , commode kast en bedje op een plek staan , waar ik dacht dat ze goed stonden, maar nu moet ik de planken en toebehoren op gaan hangen en begin te twijfelen of ik het misschien anders moet gaan inrichten,......... tja moet het wel beslissen, want vandaag gaan we de dingen ophangen ,.......
Leukbabyspul erg leuk gedaan met dat vogelhuisje....had zoiets ook al eerder gezien, maar idd beetje zelf nadenken en fröbelen levert vaak leuke dingen op! Zie dat we zelfde meubeltjes hebben (alleen hebben wij sand en jullie whitewash?) de aankleding bij ons is anders, maar vind het ook erg leuk gedaan en leuke kleuren hoe jullie het hebben gedaan! Eva.
Wat leuk om al die verschillende babykamertjes te zien ! Mijn kamertje kun je zien op onze site www.beebjedemol.beebiesite.nl Boven het bedje komt met grote mfd letters de naam van de kleine te hangen.
ik heb geen geduld meer om hem te showen, maar wil hem eerst helemaal af hebben,.... moet nog ff wachten op de laatste spulletjes
Ons kamertje is dan wel nog niet helemaal af, maar ben zoooooo blij met onze muurschildering (zie album!) 8)
He Marleen, sorry voor mijn late reactie.... Wij hebben nog geen idee hoe we het gaan doen met de kleuren en de vloerbedekking. Of we vloerbedekking nemen of zeil met een kleed (ben allergisch..) We wachten eerst de 20 weken echo af, die heb ik 23 okt. dan hopen we te weten of we een meid of een jongen krijgen.. Dat zal denk ik nog wel uitmaken voor de kleur keuze.. En heb jij al een keuze gemaakt? Bye the way, hebben jullie de kamer New York? Want je had ook een lichtere dan die..Er zijn in totaal 3 verschillende kleuren combi' s van deze kamer toch? Tenminste ik heb er 3 gezien.. Wij hebben de donkerste combi gekozen, volgens mij heeft ie New York.. Miekje
Hoi miekje, Ik heb die van babykamer houston, omgekeerde kleur van jou, jij hebt meer die wittere kleur. Ik heb kleur creme en blauw genomen zie mijn album, en op dit moment staat er een zeil, dat stond al eerder in die kamer, als die niet mooi staat dan ga ik een laminaat laten zetten, we wachten dus af. Jij kan beter tot die 20 weken echo afwachten. Grt. Marleen
lucky ik denk dat we dezelfde spullen hebben, alleen heb ik het helemaal wit . miss keita zeker een leuke muurschildering, leuk zo met dat wiegje ervoor
Ons kamertje is ook af, op de kistje aan de muur na dan. Maar dat komt wel. Foto's staan in mijn album. Leuke kamertje allemaal, erg leuk om al die verschillende te zien.
wat een genot he tari? leuke kamer,..... eindelijk het einde in zicht,..... ik moet nog wel voor overgordijnen en nog een paar lijstjes ophangen maar heb het nu ook maar in mn album gezet, kon het niet laten