@fafje - merci, was even zoeken. Lastig hoor als je als zwangere vrouw wat in je hoofd hebt en kan het niet vinden. (Nou ja vooral voor mijn wederhelft lastig dan ha ha )
Ja is een hele matte grijstint. Soms lijkt het ook wel een klein beetje blauwig. @rest, Bedankt voor de leuke reacties op mijn meubels. Ben er ook nog steeds echt heel blij mee. Het leuke is dat ze al zeker 12 jaar oud zijn en ik heb ze over genomen van een collega en zij heeft ze ook over genomen van een collega zo'n 6 jaar geleden. Voor hun was het ook erg leuk om nog een keer hun kamertje te zien toe ze hier op kraamvisite waren.
Zeeuws meisje. Wat een gaaf behang! En dat vogelhuislampje...zo leuk! Die wil ik ook!!!! Haha! Helemaal top!
Commode met eigengemaakte schilderijtjes die nog worden opgehangen. Ook de plank op de commode moet nog worden opgehangen. Maar we hebben nog even de tijd Bekijk bijlage 98954
@Zora, leuk kamertje, erg leuk gecobineerd die kleuren. Had die paddestoel ook zien staan in het blokker krantje echt leuk. Heb zelf alleen geen rood, jammer! @Zeeuwsmeisje, leuk kamertje met al dat zilver! @ liedjepiedje, die vogeltjes zijn echt enorm schattig! was dat zo'n zelfmaak pakketje van vilt?