Onze kamer is net geleverd..... Moet alleen nog in elkaar gezet worden door manlief. Kan niet wachten voordat ik hem ook hier kan showen.....!!!!
Ons babykamertje is net geleverd en moet alleen nog in elkaar gezet worden door manlief.... Ik kan niet wachten tot ik hier ook kan pronken met ons kamertje en ben zo benieuwd naar het eindresultaat......
Zeker weten, zo spannend om 2 berichtjes te plaatsen! Wat raar want toen ik om 17.15 of zo keek stond de eerste er niet op....
thnx voor de complimentjes Jois : zijn hele oude meubeltjes die beetje opgeknapt zijn dus heel makkelijk zelf te maken
Dit is onze princessen kamer!!!! Oh wat was dat een werk, die muren!!!! We zijn er erg trots op! Liefs, Nienchen
wat leuk nienchen ...een plant zie je nooit op een baby kamer...ziet er wel gelijk heel huiselijk uit ...zoet hoor
lastig om een beeld te krijgen misschien, maar we hebben een luxeprobleem , de kamer is wat groot. Lukt me niet om 'betere' foto's te maken. Ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden!!!!
Ik had mijn foto's al eerder geplaatst, maar helaas die waren in sept/okt geplaatst dus die zijn weg na de crash. Gelukkig heb ik ze uiteraard gewoon op de computer dus bij deze opnieuw: Babykamer Bopita Jannik Silver Grey Bekijk bijlage 99669