Dit is het kamertje van onze kleine man Het 'thema' is me to you Het is niet heel erg gestyled, we zijn meer van het rustige bij binnenkomst
Leuk kamertje Paloe! Wat groot ook zeg! Ben wel een beetje jaloers hoor! Wij hebben dezelfde kleuren in ons kamertje maar als thema hebben wij Woezel & Pip.
dank je! (meer foto's staan in mijn album) Woezel en pip is ook leuk! Daar hebben wij zon speelkleed met van die bogen van (nog van Olaf)
wil alleen nog een grijs kleed op de grond Maar aangezien de eerste problemen heeft met de longetjes (waarschijnlijk astma) wachten we daar nog even mee tot we weten hoe de longen van de 2e zijn en er komt nog een stoel, maar die staat nu bij ons op de kamer voor het voeden tijdens de rooming in
Leuk kamertje Paloe! Lekker groot ook!!!! Wij hebben het kleinste kamertje van ons huis gebruikt als babykamertje..
Leuke kamers meiden! @Vlinder: Waar heb je die billenbox vandaan? Waar je zeg maar de billendoekjes in doet (erg duidelijk)
ik heb dat doosje voor de doekjes ook!! hier kan je ze vinden, ze verkopen ze ook de betere babywinkels, en ik heb hem zelf bij een grote prenatal vandaan... funkybox | Powered by Poll&Poll
t kleinste slaapkamertje hier hebben we omgebouwd tot waskamer en zo hebben de jongens ieder een even grote kamer straks Dank je!!
Niki jullie hebben dezelfde deuren in huis als wij Zie je niet meer zo vaak iig die van ons zijn meer dan 50 jaar oud
we wilden het graag rustig en schattig houden en niet van die schreeuwerige kleuren.een kamertje is voor de rust en speelgoed enzo mag knallende kleuren hebben..hihi