ziet er erg mooi uit, leuke muursticker ook. Vind je kamertje helemaal niet klein ogen, ziet er super uit!!
Wij hebben 'm ook Heb je daar gewoon witte verf opgesmeerd Vlinder? Hebben jullie trouwens enig idee hoe je evt die kleine lampjes kan vervangen?
Aylin; wat een heerlijk vrolijk kamertje Puppy: leuk zeg.. zo vind ik dat behamd erg leuk.. vond het erg druk zelf. maar doordat de rest niet druk is .. staat dit erg goed.. cynnie heel leuk!! die sticker geweldig..
Wij hebben eerst alle lampjes eruit gehaald...kun je er zo uittrekken. (zulke lampjes verkopen ze wel bij de bouwmarkt, dus mocht er een kapot gaan, is er zo een bij gehaald). Hebben ook de maandjes eraf gehaald en met tape het koordje omgewikkeld, zodat dat niet onder de verf kwam. Hebben toen met een klein kwastje alles wit gemaakt om de lampjes, zodat er geen verf in die gaatjes komt van de lichtjes, en daarna met een roller de hele wolk geschilderd. Zijn er twee keer overgeen geweest. Daarna alle lampjes er weer in en de maandjes er met lijm weer op geplakt. Maandjes hebben we trouwens ook geschilderd. Super mooi en strak reslutaat!!! Ben heel blij dat we 'm opgeschilderd hebben, heeft net wat meer vind ik dan dat créme.
De wolk maan lamp is in de nieuwe collectie wit geworden. Dus als je nieuwe collectie besteld krijg je een spierwitte.
Wat een mooie en crea kamertjes hier zeg... Misschien willen jullie met mij mee denken? Ik krijg een tweeling en we hebben een heel erg klein kamertje voor heb, ik heb als accessoires wat mooie spulletjes gekocht van riviera maison baby star, en wil daarbij een wit kamertje. Nu hadden we eerst de hemnes commode die grote van de ikea gezien, maar die is creme, en ik wil alles graag in het wit, dus nu dacht ik dan neem ik deze als commode IKEA | Slaapkamermeubels | Ladekasten | TRONDHEIM | Ladekast met 6 lades en dan deze bedjes erbij Ledikant 60-120 Celine Wit | Babykamers / Babykamer | Baby-Dump zal dat een beetje bijelkaar passen wat stijl betreft? En wat denken jullie is dit een beetje dezelfde wit? Andere tips zijn ook welkom natuurlijk...
mm7: ik denk dat dat goed bij elkaar past. Ik neem aan dat je extra dekens en luiers , niet op gaat bergen in het kamertje want dan denk ik dat je te weinig ruimte overhoud in de commode