Show je babykamer!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tanja20, 17 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee

Die Hemnes kast is niet echt creme hoor, hij is niet hard-wit, maar creme zeker niet.
    Het is misschien een idee om eerst de kast van de Ikea te kopen, welke dan ook, en dan met een plankje daarvan naar de baby-dump te gaan?

Heb je ook deze bedjes gezien van de Ikea? Ik heb deze en dan samen met de Hemnes kast als commode, staat hartstikke leuk!
    IKEA | Baby | Babybedden | GULLIVER | Babybed

2. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Ik heb dekamer babykamer generation white van childwood. deze is ook echt wit. Ik wilde toen en plank voor boven de commode erbij kopen ergens en kan je zeggen dat er heeel veel kleuren wit zijn! Ik adviseer je inderdaad ook echt om een staaltje met kleur mee te nemen want er kan echt heel veel verschil in zitten.

3. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Wij hebben afgelopen zaterdag deze babykamer besteld bij Babydump,.....begin januari wordt ie geleverd. we zijn nu druk bezig om het kamertje voorheen rommelkamer leeg te halen.

4. mm7

mm7 Fanatiek lid

9 feb 2010
    2.801
    28
    48
    Super bedankt voor jullie reacties, ik ga een plank van trondheim en hemnes halen en daarmee op pad voor bedjes. Ik wil omdat het zo dicht opelkaar staat graag proberen het zoveel mogelijk in het zelfde wit te doen. En idd de extra luiers en andere dingen gaan niet op het kamertje, daar heb ik een hele ruime voorraadkast voor gelukkig haha, de commode is alleen voor de kleertjes en wat kleine dingen..

5. poppedopje

poppedopje Fanatiek lid

29 mrt 2010
    2.389
    1
    0
    NULL
    Vlak aan zee
    Weet niet of je alleen een plank kunt halen.... denk dat je dan toch de kast zult moeten aanschaffen!
    Maar ondanks dat er inderdaad heel veel kleuren wit zijn; zolang je het niet echt NAAST elkaar zet, valt het vaak niet zo op. En als je dan de accesoires een beetje in dezelfde lijn/kleur houdt, dan valt het echt niet op hoor!

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    meiden wat een super mooie kamertjes!!!!
    ik krijg helemaal zin om ook te starten met de babykamer!

En idd wat een leuke wolkenlamp!!
    waar haal je die?? als ik zo vrij mag zijn om te vragen!??

7. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Dat wil ik ook graag weten want ik ben nog op zoek naar een lamp en ik vind hen echt keileuk

8. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    Hmm, even snel een vraagje en vind het zonde om voor deze ene vraag een nieuw topic te openen en jullie hebben er al ervaring mee.

Ik zat te stressen over het bestellen van een babykamer, dit moesten wij nog doen dus zat te rekenen nou dan wordt het krap dan ben ik 29 weken met een beetje pech nog later, zijn we vandaag bij de Gardo geweest en deze vertelde dat de levertijd 10 werkdagen is, ik viel achterover van verbazing, bedoel helemaal prima hoor, maar had het totaal niet verwacht. Iemand hier ervaring mee, dat het mogelijk alsnog veel later werd bezorgd..

9. niki86

niki86 Fanatiek lid

30 jan 2010
    3.635
    524
    113
    geen ervaring mee..wij hebben geen babykamer gekocht maar alles los geregeld. Maar als je alles met 29 weken hebt ben je toch nog ruim op tijd? Mocht je vroeger bevallen dan moet je kleine toch nog in te couveuse..!

10. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    Ja ik weet het ben ook aan het stressen voor niets, maar ik weet van vrienden dat die ook dachten 29 weken mooi op tijd uiteindelijk werd de kamer pas ik de 34e week geleverd... nou als mij dat zou gebeuren zou ik helemaal in de stress schieten dat we het allemaal niet op tijd gaan redden...:)

11. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

16 aug 2009
    1.837
    0
    0
    ik heb mijn kamer bij de babydump besteld en zij vertelden dat de levertijd 6/8 weken was.kreeg echter na 2 weken al een telefoontje dat het er al was.
    groetjes suzanne

12. dreamwish

dreamwish Bekend lid

3 jul 2009
    645
    0
    0
    utrecht
    oke thnx het kan toch ;)
    Nou zodra die binnen is komen ook hier foto's ;)

13. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Als je kamertje klaar is ( Muren geschilderd of behangen, kozijnen geverfd, vloer ligt etc ) dan is het een kwestie van meubeltjes neerzetten en dat is binnen 1 dag klaar. Dan je spulletjes erin zetten, en klaar! Dus als je het werk aan het kamertje eenmaal af hebt, ben je binnen no time klaar hoor! ( Ja, ik ben nu al een week bezig met de kleertjes iedere keer anders neer te leggen in de kast, maar de meubeltjes staan al weken op dezelfde plek en het behang zit ook al weken.. )

14. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
  15. misa

misa Niet meer actief

16. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Wat ontzettend vrolijk en schattig! Onwijs leuk!!

17. Tjilpje

Tjilpje Fanatiek lid

3 mrt 2010
    1.950
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt dames, oh ze maakt echt prachtige dingen, lakentjes, wiegjes kleed ze aan, kleertjes, slabbetjes, schilderijtjes echt zo mooi. Heb ook al wat kleertjes van haar.

Jammer dat ik de gave niet heb gekregen;)

18. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Tsja ik lig er bij ons niet heel erg wakker van, kamertje bij Babypark besteld. Zou 9 September binnen zijn, werd uiteindelijk 18 oktober, en nu pas 19 november :$ (ben dan ruim 35 weken) ben zelf de 22e van december uitgerekend, met grote kans op vroeggeboorte. Aan de ene kant boeit het me niet zo, wieg staat en kamertjes is klaar (behalve de meubels dan). Aan de andere kant wil ik gewoon alles af hebben voordat de kleine er is.
    Kleertjes zijn wel al gewassen (ben een paar keer opgenomen geweest in het ziekenhuis en werd verteld over vergrote kans op vroeggeboorte) moet ze alleen nog strijken, maar zou ze zo graag al in de kast willen ruimen. Vind ik toch wat handiger dan dat alles nu in een plastic bak zit.

Dus vroeg bestellen betekent niet altijd dat het vroeg wordt geleverd dus al met al, don't worry! Het kan ook omgekeerd zijn dat jouw kamertje er over 3 weekjes al is. Die ervaring hadden onze buren namelijk.

19. liedjepiedje

liedjepiedje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    3.148
    23
    38
    Bonkie. Dat lijkt me wel heel vervelend zeg dat je je kamertje nog niet hebt. Ik vind dat echt slecht dat ze zich niet aan de afspraak houden. Ik kan me best voorstellen dat het misschien niet helemaal lukt. Maar zelfs twee keer uitstellen? Ik vind dat heel slecht!

20. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    Wat superleuk zeg. Is weer eens wat anders dan wit. Zou het zelf ook zo doen lekker vrolijk:D

Deel Deze Pagina