mooi kamertje!!! Wijhebben ook die mooie standaart van de tummy en ook hebben wij de loopauto.. geweldig is hij he! zie het al helemaal voor me straks die kleine kontjes erop hihihi
Hierbij alvast een beginnetje van ons kamertje Bekijk bijlage 109723 We willen nog vogeltjes op de muur, en zoeken nog een leuk rolgordijntje. Iemand een idee voor een rolgordijntje of andere raamdecoratie??
Ach wat schattig zo die muren. En die lamp erbij helemaal leuk. Welke kleur wordt de aankleding van je kamertje?
De meubeltjes zijn voornamelijk wit, met donkerbruine accenten (randen). Qua lakentjes en andere accessoires ben ik er nog niet uit. Ik wil niet teveel verschillende kleurtjes in ieder geval, dus ik denk dat ik de rest redelijk neutraal houd.
Wat een leuk kamertje Chantallie. Vooral dat behang! Erg leuk! Minime. Van lief heb je hele leuke rolgordijntjes met vogeltjes en ook behang! Ik vind het merk lief zelf erg duur maar wel ontzettend leuk!
Echt leuke kamertjes hier! Goeie ideeën krijg ik daarvan! Ik ben echt heel blij met zijn nieuwe kamertje! We gaan over 3 weken verhuizen, dus er staan nog geen meubeltjes in, maar dit is de muurschildering
Heb nog wel een rolgordijn liggen zonwerend wit met aqua blauwe voetjes erop aan de onderzijde.... heeft hier maar even voor het raam gehangen in ons oude huis...(we zijn verhuisd toen ze 3 maanden was) Het is best wel een brede maat... Mocht je interesse hebben hihihi... (al weet ik dat iedereen liever nieuw koopt!) Ze hebben ze trouwens (weet niet of nu nog steeds) bij de gamma....
Marktplaats.nl > Mooi rolgordijn - Huis en Inrichting - Stoffering | Gordijnen en Lamellen en nee deze is niet van mij...dus je kunt er nog meer vinden hahaha. Die van ons is 180 geloof ik zo uit mijn hoofd, maar zou ook 150 kunnen zijn, niet ingekort of wat dan ook. Kostte nieuw best wel wat omdat het verduisterend is.