Bedankt voor de link! Inderdaad erg leuk, volgens mij precies hetzelfde blauw als onze muur Ik zal het binnenkort eens aan mn man laten zien. We hebben ook een donkerblauw gordijntje met sterretjes gezien, ook erg leuk!
Eind van de week uiterlijk zal ik ook eens wat foto's plaatsen! Nieuw kozijn staat ik de lak. Rolgordijn moet nog op maat gemaakt worden. En mijn moeder was de overgordijnen nog uit........ Werd tijd, want ons Ukje zal w.s. eerder komen (gehaald worden)
mooi allemaal hoor, ik kan niet wachten om ook foto's te plaatsen v/d babykamer. Vorig weekend gesausd en vandaag hopelijk behangen. Meubels zijn allang binnen, dus dat wordt gelijk alles uitpakken wanneer behang klaar is en laminaat erin zit. En dan kan ik eindelijk beginnen om de kamer leuk te maken, zit namelijk vol ideeen, spannend allemaal!
Kamer is nog heeeelemaaal niet af, bedje staat nog in de verf en de rest van de meubels kopen we in januari pas, maar vandaag wel de sierrand opgehangen en het staat zo leuk Althans, vinden wij het verfwerk is in ieder geval af, a.s. vrijdag word de nieuwe vloerbedekking gebracht, dus dan gaat het echt al ergens op lijken! Toch even showen, dit zijn onze kleuren, groen en wit en ach ja, vanalles eigenlijk de sierrand is een jungle thema (deze: Jungle Adventure Border [MYLJUNGLEBORD] - £11.00 : Linenstore-uk: Childrens bedding for boys and girls)
Mooie kleur muur! Zelf ben ik niet zo van de behangranden, maar dit is leuk gedaan! Wat een onwijs mooi raam trouwens!
Dank je het is nog helemaal niet af, maar de basis is er in ieder geval, alles klaar in de verf en ik wilde graag een leuke rand om het op te breken Heb wel lang moeten zoeken tot we iets vonden wat we echt leuk vonden hoor En de ramen...tja, leuk zijn ze wel (hebben die ramen door het hele huis) maar onhandig hoor! Kiepen open, dus ik kan er aan de buitenkant niet bij, ben echt afhankelijk van de stichting die het onderhoud om ze te zemen haha
Wij hebben gekozen voor een niet-standaard baby-behang! Aangezien we niet weten wat het gaat worden was het ook heel moielijk omiets leuks uit te zoeken, aangezien volgens mij echt 90% echt voor jongens of voor meisjes is! Dit behangetje vonden wij zelf helemaal top en vinden we wel voor beide geslachten kunnen!!
Ja, dat is idd van PIP, van de Eijffinger collectie! helemaal te gek behang, kon er bijna niet uit kiezen!
Lilibit, wat een grappig behang! Inderdaad kun je zo nog leuk uit de voeten zonder dat het een meisjes of jongenskamer wordt. Mizeluro, wat mooi! Lief zeg dat kroontje op het bedje, ik zie dat jouw kleintje al snel het kamertje kan gaan testen... wat moet dat een heerlijk idee zijn!