Show je babykamer!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tanja20, 17 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Dat is ook leuk!! :D
    Ga hier ook proberen een muurschildering te maken van Teigetje en Lollifant:D

2. mamv1

mamv1 Niet meer actief

3. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Bedankt voor de link! Inderdaad erg leuk, volgens mij precies hetzelfde blauw als onze muur:)
    Ik zal het binnenkort eens aan mn man laten zien.
    We hebben ook een donkerblauw gordijntje met sterretjes gezien, ook erg leuk!

4. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    Ons kamertje. Bijna af, mist nog gordijnen en wat leuks aan de muur

5. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    de kast

6. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Mooie meubeltjes Violet! Ziet er goed uit:)

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Eind van de week uiterlijk zal ik ook eens wat foto's plaatsen! Nieuw kozijn staat ik de lak. Rolgordijn moet nog op maat gemaakt worden. En mijn moeder was de overgordijnen nog uit........

Werd tijd, want ons Ukje zal w.s. eerder komen (gehaald worden)

8. cindy100

cindy100 Actief lid

16 okt 2010
    169
    0
    0
    mooi allemaal hoor, ik kan niet wachten om ook foto's te plaatsen v/d babykamer. Vorig weekend gesausd en vandaag hopelijk behangen. Meubels zijn allang binnen, dus dat wordt gelijk alles uitpakken wanneer behang klaar is en laminaat erin zit. En dan kan ik eindelijk beginnen om de kamer leuk te maken, zit namelijk vol ideeen, spannend allemaal!

9. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Kamer is nog heeeelemaaal niet af, bedje staat nog in de verf en de rest van de meubels kopen we in januari pas, maar vandaag wel de sierrand opgehangen en het staat zo leuk :D Althans, vinden wij :) het verfwerk is in ieder geval af, a.s. vrijdag word de nieuwe vloerbedekking gebracht, dus dan gaat het echt al ergens op lijken!

Toch even showen, dit zijn onze kleuren, groen en wit en ach ja, vanalles eigenlijk :) de sierrand is een jungle thema (deze: Jungle Adventure Border [MYLJUNGLEBORD] - £11.00 : Linenstore-uk: Childrens bedding for boys and girls)

10. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Mooie kleur muur! Zelf ben ik niet zo van de behangranden, maar dit is leuk gedaan! Wat een onwijs mooi raam trouwens!

11. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Dank je :) het is nog helemaal niet af, maar de basis is er in ieder geval, alles klaar in de verf en ik wilde graag een leuke rand om het op te breken :) Heb wel lang moeten zoeken tot we iets vonden wat we echt leuk vonden hoor :)

En de ramen...tja, leuk zijn ze wel (hebben die ramen door het hele huis) maar onhandig hoor! Kiepen open, dus ik kan er aan de buitenkant niet bij, ben echt afhankelijk van de stichting die het onderhoud om ze te zemen haha

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Heel erg leuk allemaal!! :D

13. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Wij hebben gekozen voor een niet-standaard baby-behang! Aangezien we niet weten wat het gaat worden was het ook heel moielijk omiets leuks uit te zoeken, aangezien volgens mij echt 90% echt voor jongens of voor meisjes is! Dit behangetje vonden wij zelf helemaal top en vinden we wel voor beide geslachten kunnen!!

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    super gaaf !

15. Nonja

Nonja Fanatiek lid

12 nov 2008
    1.695
    20
    38
    Zuid Holland
    Heel gaaf! Is dat van Pip?

16. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Ja, dat is idd van PIP, van de Eijffinger collectie! helemaal te gek behang, kon er bijna niet uit kiezen!

17. mizeluro

mizeluro Lid

2 jul 2010
    99
    0
    0
    tandartsassistente
    Rotterdam
    ook even een foto van de kamer van onze kleine vent.

18. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Lilibit, wat een grappig behang! Inderdaad kun je zo nog leuk uit de voeten zonder dat het een meisjes of jongenskamer wordt.

Mizeluro, wat mooi! Lief zeg dat kroontje op het bedje, ik zie dat jouw kleintje al snel het kamertje kan gaan testen... wat moet dat een heerlijk idee zijn!

19. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Wat gaaf!! :D

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Heel erg leuk, dat wit met groen ! :D

Deel Deze Pagina