Lonnie, Wat een mooie kamer... Ik hou normaal niet van zo'n kleurtjes mar vind t resultaat bij jullie erg mooi geworden..
Hoi meiden ik lees al even mee met jullie en dit topic vind ik altijd erg leuk! Dus vandaar mijn post hier. Ik ben nu 29 weken zwanger en we leggen nu de laatste hand aan ons kamertje. Hij is voor een meisje en dat is te zien! Lonnie.. erg mooie kamer hoor! Ik zou de kleuren ook nooit gekozen hebben maar als ik het zo zie vind ik het erg leuk. Even kijken of het me lukt om foto's op de site te zetten.
Leuk Maxenada! Een echt meidenkamertje maar wel mooi fris! Heb je alle dekentjes al gewassen etc? of alleen neergelegd voor de show Ik twijfel erg wanneer ik er mee moet gaan beginnen..
Leuk kamertje ! Maar ehh misschien is het helemaal geen geheim in je omgeving,maar verraad je nu de naam van je kindje niet ?
Voor de show! Ik ben net begonnen met hydrofiele doeken wassen enzo. Als ik het heb gewassen gaat het eerst nog even in de kast. Ik probeer volgende week klaar te zijn met wassen. Lekker geurbuiltjes van zwitsal erbij, heerlijk! Bedankt voor de leuke reacties!
Maxennada: onwijs leuk kamertje. Wij hebben dezelfde commode. Hebben jullie 'm wit geverfd of was het al wit bij jullie?
Wat een leuke kamertjes allemaal zeg! Die van ons is bijna af, we moeten alleen nog een babylamp en gordijnen in.
Dankje Nee hij was grenen (kleur ook hout) En wij hebben hem wit geschilderd. Ik heb hem gekregen samen met het ledikant. Mijn zoon heeft destijds een nieuw kamertje gekregen vindt hem te jong om de kamer over te zetten. Maar hebben jullie hem nog houtkleur?