de boom, hier hebben we allemaal knopjes aan gemaakt van bloemetjes en vlindertjes. Willen er allemaal frutsels aanhangen, ketting enzo.
Thanks, voor de complimenten! De lakentjes van LIEF zijn overal uitverkocht. Wij hadden een laatste exemplaar van de babydump, maar thuis aangekomen waren we niet tevreden. De foto is heel mooi op de site van lief, maar ze hadden geen rekening gehouden met het patroon. De vogeltjes waren namelijk steeds doorgesneden. Snap je wat ik bedoel? Babydump had contact opgenomen, om voor mij te bestellen, met LIEF. Blijkt dus niet meer leverbaar door productiefout (ze hadden het dus allemaal) en komen ook niet meer, omdat er nu een nieuwe lijn uitkomt. Toen heb ik zelf blanco lakentjes gekocht bij de hema en mijn moeder aan het werk gezet, haha. Ze heeft zelf de vogeltjes er op geborduurd, en wat per lakentje wel een dag bezig haha! (ik heb er 5!!) En ze heeft zelf ook strookjes gekocht en er zo'n friemelrandje aangemaakt. Ze heeft er ook bijpassende kruikenzakken bijgemaakt. Gordijntje is rolgordijn en oa bij karwei. De boom hebben we bij de Karwei gekocht. Ze hebben hem staand en plat. we hadden de platte, aan de achterkant met soort latjes de takken aan de boom geplakt. Vervolgens hele leuke knopjes gekocht (bij praxis waren ze een euro per knop goedkoper). Gaatjes door de boom geboord, de knoppen er van achter doorheen vastgeschroefd. 3 knoppen hebben we dus neit de gewone schroef gebruikt, maar een andere schroef. Die heeft niet 1 knop en 1 schroefdraad. MAar aan 2 kanten schroefdraad. En vrij lange schroeven. De smalle schroefdraad gaat in de knop. Dan door de boom heen, en de andere schroefdraad in de muur (in een plug). Dus de knop voor op de boom houdt de boom tegen de muur aan. Snap je het??
gaaf behang, mag ik vragen waar je dat vandaan hebt en of ze het ook in rood met witte sterren hadden?