Thnx! De gordijntjes zijn voile van de Xenos, mijn mama heeft er plooitjes in gelegd en op maat gemaakt. We wilden géén roze maar vonden wit met lila erg mooi. Foto's zijn gemaakt bij avond, zal nog eens proberen om bij daglicht te maken, dan oogt het weer anders. x San
hallo! van ons kamertje staan ook de eerste foto's in mijn album... moeten wel nog de laatste dingen doen hoor (lamp/gordijnen/muursticker etc)... groetjes!
Wen26, wat een ontzettend gaaf behang! Zeker in combi met de gekleurde wand. Mag ik vragen waar je het behang gekocht hebt?
thanks Linda! het is de nieuwe collectie van de Praxis... nu zo'n 2 mnd geleden gekocht en ik weet niet zeker of het een tijdelijke 'trend' collectie was, of dat ze het nu standaard in assortiment hebben...
Hier zijn we ook erg trots op ons kamertje, met orgineel zelfgemaakt hemeltje ... nog een paar kleine dingetjes en het is helemaal slaapklaar voor ons prinsesje!
Wen26: Mooi hoor, dat felle blauw op de muren! En wat geweldig om te zien, al die foto's van kinderkamers! Wij hebben geen kinderkamer (daarvoor is ons huis te klein), dus is het extra leuk om andermans kinderkamers te bewonderen.
mag ik jou vragen hoe je dat leuke bord hebt gemaakt met slaap kindje slaap,, en waar heb je die sgattige buikband gekocht
hoi een vraagje ik ben nieuw hier en zou ook graag eens naar jullie kamertjes kijken ma waar vind ik jullie albums?
Hi Dafke, welkom hier! je vind onze albums onder aan het bericht wat we geplaats hebben... daar zie je verschillende (blauwe) knoppen en daar staat ook 'album' bij... veel kijkplezier, blijft leuk om bij een ander te spieken
hi meiden tamer kamer is naturllijk al maanden klaar. en had ze hier ook geplaatst maar heb ze nu weer gezet in mijn album.
Hehehe.. Goed idee, Pooh69... Dit topic heb ik gemist en ik ben zo trots op onze zelfgemaakte babykamer... (zie album) Het wiegje is geleend, manlief is hard bezig om een ledikantje te maken, Jelle groeit al bijna uit zijn wieg...