Show je babykamer!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tanja20, 17 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Oke, bedankt voor de tips!

2. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Verzorgende IG in een verpleeghuis met een suppper
    Hier.....Grunnen
    Mooi kamertje komen er voorbij suppppper:D
    Hier ons kamertje, nu helemaal af...

Klein,maar fijn;)

3. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen
    commode

4. Hester

Hester Niet meer actief

Leuk Typje! En ik zie veel Ikea en Prenatal, vind ik ook zulke leuke winkels. Mooi hoor

5. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen

bedankt, ja idd ikea en babydump...prenatal nog nooit geweest:)
    Oftewel overal wat weg.

6. Enjoyllive

Enjoyllive Bekend lid

19 jan 2010
    810
    0
    0
    Werk in de gehandicapten zorg
    Zeeland
    @ Smartiej: Denk dat je het niet gelezen hebt, maar mijn vraag was waar komt die boom vandaan? Vind het namelijk erg leuk :D

Groetjes enjoyllive!

7. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

enjoy, op pagina 276 heeft ze boven aan reactie staan... daar staat dat de boom van de karwei komt ;)

8. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    @Typje, de plankjes boven de commode, mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Heb hier nog niks kunnen vinden voor boven de commode van dochterlief...... En ik vind die eigenlijk wel heel leuk zo, die halfronde.

9. typje

typje Fanatiek lid

14 dec 2009
    2.683
    0
    36
    Hier.....Grunnen

Hebben alle winkels afgezocht, maar toch uitgekomen bij de gamma.
    Zijn ook nog in verschillende lengtes en diktes. En de prijs valt ook nog mee. Dus gewoon naar de gamma gaan;)

10. Mispoes

Mispoes Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.821
    1
    0
    Nabij Eindhoven
    Dankjewel typje! Gaan we zo meteen maar eens heen! ;)

11. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Up.

12. smartie1980

smartie1980 Niet meer actief

Jawel, bij de karwei. Heb mijn reactie toen effe ge-upt.

13. Conny83

Conny83 Lid

15 dec 2010
    46
    0
    0
    Hoi meiden,

Inmiddels is ons kamertje af. zie de foto´s.. onder het afgeplakte staat de naam op de muur (houten mdf letters zilver gespoten).

Aankleding is met roze-rood, nu ligt er een zwart waskussenhoes op. Voor het bedje heb ik rode ruit overtrekje met baboeska poppetjes en een overtrekje zwart met witte stippen.. ook nog een oranje ruit met aan de andere kant oranje met witte stippen. (inmiddels gewassen en wel, heb het er dus maar niet meer opgelegd)

De kamer zelf is al een tijd klaar maar nu hangt dan ook de mobiel op, vandaar nu pas de foto's.

ps. leuke kamers al voorbij zien komen! de witte met zilver ook erg leuk! kamer met schuine plafond met blauwe sterren enzo!En nog veel meer.

-=] babywaardenburg.babysite.nl [=-

Zie fotoalbum babykamer voor de foto´s.

Groetjes,

con

14. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang

Super leuk kamertje. Leuke kleuren. Mag ik vragen waar je dat zwart/wit geblokte behang vandaan hebt?

15. Conny83

Conny83 Lid

15 dec 2010
    46
    0
    0
    Dank je big wish!

ik heb het bij decorette vandaan, het is van een bepaald merk uit een behangboek, ik weet even niet meer welk merk.. zal eens kijken of ik het nog kan terugvinden dan laat ik het weten.

16. koala28

koala28 Niet meer actief

@Conny: Met wat heb je de MDF hond en vogels van Karwei beplakt? Ik heb ze zelf ook gekocht (helaas is de boom uitverkocht bij onze Karwei) maar ik zit nog te twijfelen waarmee ik ze zal beplakken.

17. Conny83

Conny83 Lid

15 dec 2010
    46
    0
    0
    Hoi!

Met plakplastic, goed strak erop plakken en de bellen eruit wrijven.. met een hobbymesje hebben we de randen afgesneden ) alhoewel mijn vriend dan hij is nl heel secuur in dat soort dingen. Hij heeft ook de hele decoratie gemaakt voor de babykamer. wilde eerst zelf een boom maken met dieren ( mdf zagen etc) tot we de folder van de karwei kregen.. voor dat geld konden we het niet zelf maken!

Plakplastic kun je in allerlei printjes op internet kopen, net naar je smaak. Je kunt ook behangen zoals we de boom hebben gedaan.

wij hebben dan geen pip kamer maar pipbehang is ook erg leujk voor de vogels!

Gr, Con

18. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Leuke kamer! ook wij hebben de optima.

19. rieanne

rieanne Fanatiek lid

3 nov 2008
    1.138
    0
    0
    deventer
    Bij ons bij de karwei melden ze dat hem zoland de tuinmeubels er nog niet waren ze de boom wel konden bestellen... misschien een tip??
    Wij hebben een boom van internet afgehaald, uitvergroot en toen zelf uitgezaagd... is even een klusje dat uittekenen maar het resultaat mag er zijn.... als we de kamer klaar hebben plaats ik foto's.

Succes
    Groetjes Rieanne

20. chantal1985

chantal1985 Niet meer actief

@Conny83: Haha, wat grappig, ik heb gisteren ongeveer hetzelfde gedaan met die boom. Ik heb 'm alleen bekleed met stof (vast gezet met textiellijm aan de achterkant) met kleine witte en bruine ruit. Ik heb ook nog twee vogels die ik wil bekleden.

Leuk kamertje! :D

Deel Deze Pagina