@ Smartiej: Denk dat je het niet gelezen hebt, maar mijn vraag was waar komt die boom vandaan? Vind het namelijk erg leuk Groetjes enjoyllive!
@Typje, de plankjes boven de commode, mag ik vragen waar je die vandaan hebt? Heb hier nog niks kunnen vinden voor boven de commode van dochterlief...... En ik vind die eigenlijk wel heel leuk zo, die halfronde.
Hebben alle winkels afgezocht, maar toch uitgekomen bij de gamma. Zijn ook nog in verschillende lengtes en diktes. En de prijs valt ook nog mee. Dus gewoon naar de gamma gaan
Hoi meiden, Inmiddels is ons kamertje af. zie de foto´s.. onder het afgeplakte staat de naam op de muur (houten mdf letters zilver gespoten). Aankleding is met roze-rood, nu ligt er een zwart waskussenhoes op. Voor het bedje heb ik rode ruit overtrekje met baboeska poppetjes en een overtrekje zwart met witte stippen.. ook nog een oranje ruit met aan de andere kant oranje met witte stippen. (inmiddels gewassen en wel, heb het er dus maar niet meer opgelegd) De kamer zelf is al een tijd klaar maar nu hangt dan ook de mobiel op, vandaar nu pas de foto's. ps. leuke kamers al voorbij zien komen! de witte met zilver ook erg leuk! kamer met schuine plafond met blauwe sterren enzo!En nog veel meer. -=] babywaardenburg.babysite.nl [=- Zie fotoalbum babykamer voor de foto´s. Groetjes, con
Super leuk kamertje. Leuke kleuren. Mag ik vragen waar je dat zwart/wit geblokte behang vandaan hebt?
Dank je big wish! ik heb het bij decorette vandaan, het is van een bepaald merk uit een behangboek, ik weet even niet meer welk merk.. zal eens kijken of ik het nog kan terugvinden dan laat ik het weten.
@Conny: Met wat heb je de MDF hond en vogels van Karwei beplakt? Ik heb ze zelf ook gekocht (helaas is de boom uitverkocht bij onze Karwei) maar ik zit nog te twijfelen waarmee ik ze zal beplakken.
Hoi! Met plakplastic, goed strak erop plakken en de bellen eruit wrijven.. met een hobbymesje hebben we de randen afgesneden ) alhoewel mijn vriend dan hij is nl heel secuur in dat soort dingen. Hij heeft ook de hele decoratie gemaakt voor de babykamer. wilde eerst zelf een boom maken met dieren ( mdf zagen etc) tot we de folder van de karwei kregen.. voor dat geld konden we het niet zelf maken! Plakplastic kun je in allerlei printjes op internet kopen, net naar je smaak. Je kunt ook behangen zoals we de boom hebben gedaan. wij hebben dan geen pip kamer maar pipbehang is ook erg leujk voor de vogels! Gr, Con
Bij ons bij de karwei melden ze dat hem zoland de tuinmeubels er nog niet waren ze de boom wel konden bestellen... misschien een tip?? Wij hebben een boom van internet afgehaald, uitvergroot en toen zelf uitgezaagd... is even een klusje dat uittekenen maar het resultaat mag er zijn.... als we de kamer klaar hebben plaats ik foto's. Succes Groetjes Rieanne
@Conny83: Haha, wat grappig, ik heb gisteren ongeveer hetzelfde gedaan met die boom. Ik heb 'm alleen bekleed met stof (vast gezet met textiellijm aan de achterkant) met kleine witte en bruine ruit. Ik heb ook nog twee vogels die ik wil bekleden. Leuk kamertje!