nog geen complete foto van het kamertje maar de wieg is wel vanmiddag gekomen!! ben zo trots! Hier heb ik 30 jaar geleden in gelegen en nu alleen nieuwe bekleding erop! Bekijk bijlage 127959
Wat een onwijs lief wiegje! Ik ga de oude wieg waarin ik zelf lag ook opnieuw bekleden, maar ben er nog niet eens aan begonnen, hihi
Wauw Annemie, echt mooi geworden. Wij hebben het wiegje waar vriendlief in heeft gelegen. lijkt wel wat op die van jou ook donkerbruin, dezelaten we nu ook opnieuw bekleden ben ook erg benieuwd hoe het wordt.
Ik had (want nu schopt meneer alles eraf en ligt het dus in een van de lades) bovenop een mandje met verzorgingsproducten. In de lades luiers, reserve verpakking doekjes, creme etc. Alle medicijnen, termometer, manicuresetje. Nu ligt het er niet meer omdat ik mijn zoontje nu gewoon even neer kan zetten, maar in de eerste maanden lag er ook een reservesetje kleding in (dan kun je meteen verschonen bij een ongelukje)en een extra hoes voor het aankleedkussen.
Ik heb het niet zelf gedaan maar de vrouw die het gedaan heeft was binnen 1,5 week klaar.... ze stond gisteren met de tranen in haar ogen hoe mooi hij was geworden...
De ene kant.. wiegje staat daar ff voorlopig, na bevalling komt ie naast mn bed te staan... En ledikant moet uiteindelijk op die plek komen, maar mn zoontje is aan het overgaan van ledikant naar peuterbed dus heeft nu beide bedjes op z'n kamer.. Verder was dit zijn oude kamer, die was groen (zie kozijnen en vloer) maar ik wilde nu meer blauw erbij en in dit behang zit ook dezelfde groen weer.
Gedeelte van de andere kant.. Commode heb ik verder niets aan veranderd. Blauwe strook behang is de inbouwkast.
En op het oude kastje komen ook de visjes weer terug... Dus eigenlijk alleen met een beetje behang toch een hele andere kamer gemaakt..
Heel mooi kamertje, ik heb ongeveer dezelfde kleurtjes. Waar komen die plkasterretjes vandaan als ik vragen mag
Geweldige kamertjes zeg Die van ons is ook bijna zo goed als klaar, nog gordijntjes erin en dan ga ik ook wat foto's plaatsen
hello dames eventjes vraagje.... heb via mp een kinderkamertje gekocht, maar nu zijn we hem in elkaar aan het zetten..en zie ik dat hij best wel beschadigd is..het is van dat meubelplaat met folie eroverheen dus helaas kan ik dat niet verven.. weten jullie of er iets van plakfolie is wat er overheen kan? manlief zei al : ja we doen er wel behang op.. maar denk dat je dat te erg gaat zien? hebben jullie een oplossing? liefs
Je hebt van dat plakfolie voor op kasten e.d. dus ik denk dat dat ook wel daarop zou kunnen. Hoe het eruit komt te zien durf ik niet te zeggen. Ik wilde het zelf aan de binnenkant van de kast doen maar ik ben bang dat je van die luchtbellen krijgt dus doe het maar niet.. Volgens mij verkopen ze het bij praxis, je zou kunnen informeren daar.