Bekijk bijlage 134448 Trots van onze beebkamer Vriendlief helemaal zelf gemaakt! Jullie kamertjes zien er btw ook erg stoer uit!
Wat een stoere aankleding heb je zeg. Heb heel lang moeten zoeken naar een beetje een stoerdere aankleding voor een jongen. Maar dit is vind ik heel erg leuk.
Toevallig Bon Jovi fan? Wat had ik dat ook graag aangeschaft maar kan het eigenlijk nergens vinden Zelf de knuffel van RSB die onze dochter heeft, heb ik met pijn en moeite een 2e van gevonden. Ze is gek op dat ding.
Nee, geen Bon Jovi fan. In NL is het ook nergens verkrijgbaar, op de slabbetjes en flessen/spenen na. Ik heb alles uit Duitsland en Oostenrijk gehaald, en veel via e-bay.
nou dames, eindelijk is het zover! babykamer is klaar voor gebruik. mag ook wel want ben over ong 3 weekjes uitgeteld
Wat een mooie kamertjes weer! Lief, stoer, strak, gezellig. Stuk voor stuk vind ik ze allemaal mooi! Het leuke vind ik het opdoen van ideeën. Zo zag ik bij het laatste kamertjes een mooi vloerkleed. Ik zat zelf te denken aan wit, maar grijs zou ook in ons kamertje heel goed passen! Bedankt voor het idee!
en de box ben erg blij met het resultaat. moet alleen nog een kussen voor de stoel hebben en naamletters aan de linkerwand.