dankje! ik heb hem gekocht bij prenatal. Op het lakentje heb je een ster met de tekst 'star is born' eronder. en het dekentje is ook met sterren.
@ Cindy100: Mooi kamertje, wij hebben ook de bopita manhatten en zijn er ook helemaal blij mee. Zo een mooi en degelijk kamertje ben blij dat we die genomen hebben ook al was het de duurste van de zaak haha!
Geweldige kamertjes weer meiden! Hier moet het wandplankje nog opgehangen worden &ik ben nog op zoek naar een leuk schilderijtje. Daarna is het eigenlijk zo goed als klaar Zal binnenkort zodra het wandplankje hangt even foto's maken!
Sorry voor de late reactie! Die boom heeft mijn vriend zelf gemaakt! Hij is onwijs handig Bij de karwei zag ik laatst in het krantje dat zo ook zoiets verkopen!
Bedankt voor de leuke reacties! @Enjoyllive; idd kamertje was niet de goedkoopste, maar ben er ook erg blij mee. kast is ook erg ruim, ideaal! @lydia1986; voordat ik dit behang had gevonden, wist ik al dat ik geblokt wilde. En als het een meisje zou worden, dan had met rozeuitgezocht . Je hebt verschillende soorten geblokt, de grootte en kleur, maakte voor mij veel uit. En na lang zoeken hebben we deze gevonden
Cindy, wat een mooie kamer!! Rustig, sereen en warm! Zoiets wil ik dus ook. Supermooi!!! Welke vloer is dat? wit eiken? Heb nog geen vloer liggen in de babykamer (net verhuisd) en in plaats van de vloer in onze kamer en die van ons dochtertje door te trekken wil ik misschien in de babykamer een andere vloer. Wit eiken trekt me sowieso aan!
Wauw ik vind al die kamertjes zo lief, schattig en mooi! De onze is nu ook eindelijk klaar en ik ben toch wel trots op het resultaat. Onze zoon is overleden dus het was even moeilijk om alles te veranderen naar een meidenkamer, maar doormiddel van de vlinders hebben we geprobeerd om hem er in terug te laten komen. En er staat ook nog een glazenkast met de belangrijkste spulletjes van onze zoon, maar die post ik liever niet hier. Nu kom ik dus even mijn foto's spammen!
En als laatste de nieuwe muur (hier komt nog de hele naam te staan maar die heb ik nog maar even weg gehaald, de A staat er nog )