Dankjewel dames, tmoet wel nog wat aangekleed worden, leuke lampjes en acsesoires enzo, maar dat komt nog. ik ben er in ieder geval erg blij mee. de meubeltjes zijn helemaal zelf gemaakt van massief hout, dus daar ben ik helemaal trots op
Ons kamertje is klaar om de kleine te ontvangen! Hier 1 foto... de rest kan je terug vinden in mijn foto album... anders moet ik zoveel foto's spammen! Bekijk bijlage 138020
dankje daanquinty, ja dat kastje is van de ikea... hemnes lijn... we hebben ook de hemnes garderobe kast, maar die foto kan je terug vinden in mn foto album
@ Cle23: super kamertje. Is dat behang op de muur? Wij zijn nl op zoek geweest naar zoiets, maar zonder succes. Mag ik vragen waar je het vandaan hebt? We hebben nu 1 muur helemaal blauw geverfd en het grijs maar in de accessoires gedaan, maar gaan over 6 maanden verhuizen en kan dus opnieuw een kamertje inrichten . Zou dan graag 1 muur met die strepen willen doen. Is onze kleine man al wat groter en die strepen zorgen voor een stoerdere uitstraling. Leuke meubels ook! Wij hebben toevallig precies hetzelfde kamertje......hahaha.
HoiHoi, Dankjewel voor het compliment! De muur is geverfd, dus geen behang. Ik heb het wel laten doen door iemand, want het is een kunst om het mooi strak te krijgen. Als je een adresje nodig hebt ... Grappig dat we dan ook nog de zelfde kamer hebben, moet er wel aan toevoegen dat het kamertje zelf gemaakt is. We hebben de babydump kamer als voorbeeld genomen en op basis daarvan de kamer zelf gemaakt. Succes en ik hoor het wel