Show je babykamer!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Tanja20, 17 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laffayette

7 sep 2007
    87
    0
    0
    verzorgende - ig
    aah wat een schattige kamertjes...
    ik zal straks een foto maken van onze baby kamer 8)
    moet nog gordijnen ophangen en het hemeltje moet nog komen.

wanneer maken jullie eigenlijk het bedje op?

2. wendyp

wendyp Niet meer actief

We hebben vandaag ook de meubeltjes binnen gekregen en opgezet.

In m'n album staan 3 foto's ervan. Het is natuurlijk nog niet helemaal af, maar we zijn nu al blij! :D

3. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Wendyvp leuk kamertje al!

@ Laffayette ik heb het nu al opgemaakt, omdat ik dat zo leuk vind staan, maar ik was de lakentjes nog wel en de klamboe ga ik tegen het einde luchten! ;)

@ Balou leuk he die lampen...ik had ook een fotootje gemakt van in het donker...blijft mooi! ;)

4. Niet meer actief

Wendyp, leuk kamertje (hebben wij ook, zie album)
    Ik zou ook die met 3 lades krijgen, maar is bij ons verkeerd gegaan en laat het nu zo.

Is bij jullie alles goed gegaan, geen beschadigingen enzo?

5. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    wendyp en Mariekepieke wij willen dezelfde kamer halen :)
    hebben jullie deze ook bij de baby-dump vandaan? Weten jullie toevallig nog wat de levertijd was?

6. Christina83

Christina83 Actief lid

28 dec 2007
    268
    0
    0
    Haha, populair kamertje is het! Wij hebben 'm ook een paar weken geleden besteld. We waren er meteen weg van. Stoer, eenvoudig en toch wel speciaal. Blablabla: het is idd een kamertje van BabyDump. En het heet 'Miami'. Qua levertijd zijn ze heel makkelijk. Het is maar net wat je zelf wil (mits je het niet al over een week wilt hebben natuurlijk)

7. wendyp

wendyp Niet meer actief

@mariekepieke.. Ja bij ons is alles goedgegaan. Geen beschadigingen enz. We hebben meteen toen die jongen de dozen kwam brengen, de dozen die een beetje beschadigd waren gechecked, anders had hij het meteen mee terug kunnen nemen.

Die gozer kon volgens mij ook niet rijden! Alles stond los achterin die vrachtauto en alles lag door die hele bak.

@blablabla.. geen idee. Wij hebben het in september besteld en pas 1e week januari laten bezorgen.

8. wendyp

wendyp Niet meer actief

Owjah.. vond het alleen wel een superbouwpakket! (dat zal met alle kamertjes wel zo zijn)

Er stond op de handleiding montagetijd 1 uur.. Nou m'n man en ik zijn allebei wel technisch aangelegd, maarree..... die uur kwamen we niet aan hoor! Eerder 2.5 uur hihi.

9. Niet meer actief

Wij hadden 'm in juni besteld, zou week 40/41 komen en is uiteindelijk eind oktober geworden!

Tip: check heel goed of alles klopt en of er beschadigingen zijn!

Wendyp: Bij ons is best veel misgegaan :rolleyes:
    Maar het is uiteindelijk wel goed opgelost door Babydump! :D

10. Annemiek25

Annemiek25 Actief lid

4 jun 2007
    224
    0
    0
    mama
    Dordrecht
    Foto's in mn album!

11. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ja ja, wij hebben ook het kamertje klaar! Foto's staan in mn album!

12. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Wuaw! Wat een gave meidenkamer zeg! :) Echt helemaal mijn smaak! Als je zon kamertje ziet, dan hoop ik wel dat ik ooit ook een meid krijg hoor hahahaha ;)

13. BlaBlaBla

BlaBlaBla Bekend lid

25 jun 2007
    996
    0
    0
    bedankt voor t antwoord dames :) Maar uiteindelijk hebben we vandaag toch ergens anders een andere babykamer besteld :D

14. Annemiek25

Annemiek25 Actief lid

4 jun 2007
    224
    0
    0
    mama
    Dordrecht
    @Denise19: Bedankt voor je compliment! :D :D :D :D :D :D
    Ik ben echt heel lang bezig geweest met alles bij elkaar zoeken maar ben uiteindelijk zooo blij met het resultaat!

15. Annemiek25

Annemiek25 Actief lid

4 jun 2007
    224
    0
    0
    mama
    Dordrecht
    @Denise19: Jouw kamer is ook echt superleuk hoor!

16. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ja is allemaal van Colorique toch? Echt super! Mis alleen een paar leuke hangdingetjes voor aan de muur ( uiteraard in het roze :p ) Maarja, dat zou ik doen.

17. Annemiek25

Annemiek25 Actief lid

4 jun 2007
    224
    0
    0
    mama
    Dordrecht
    @denise: Ja klopt is van Colorique. Daar heb je zoveel mooie spullen he!
    Is wel grappig je opmerking want op de foto kan je de andere kant van de kamer niet zien. Heb nog even fotootje toegevoegd waarop je een hartengordijn kunt zien (ook van colorique hahah). Verder vond ik de kast nog zo saai dus heb ik daar allemaal roze knuffels opgezet en naast de kast een roze wasmand. En boven de commode heb ik nog een plankje bevestigd met daarop een zilver fotolijstje met Noa's foto erin (noa in roze kleren hahaha) en zelfgemaakte letters van hout die ik heb beplakt met roze barok papier en naast het lijstje gezet. Hij is nu dus helemaal af!
    Mocht ik ooit een jongen krijgen ga ik dezelfde kleur doen als jouw kamertje. Kunnen we ideeen ruilen!

18. Annemiek25

Annemiek25 Actief lid

4 jun 2007
    224
    0
    0
    mama
    Dordrecht
    Wat een supercool schattig zoontje heb je trouwens!

19. Denise19

Denise19 Bekend lid

17 jul 2007
    632
    0
    0
    Ja ik ben verliefd op colorique! Alleen heb ik echt een washok kwa babykamer! Zo klein. Dus kan het niet te druk maken, anders had er zeker een klamboe ervan gehangen,en kussens enz! Heb al zon gekke inklapcommode moeten kopen van Ikea, want er past niet eens een normale in haha! Maaaaaaarrr het is een superlief en leuk kamertje geworden vind ik!

Zie nu dat we (bijna) dezelfde kroonluchter hebben!

Ohww hou dat schattige er maar vanaf! Supercool is hij zeker... schattig is hij alleen als hij slaapt hahaha! Nee hoor grapje, hij is echt superlief! Hoop dat zn broertje op hem gaat lijken ;)

20. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Denise en annemiek super leuke kamertjes! :D

Deel Deze Pagina