geen idee weet ik eigelijk ook niet. maar ik vind hem leuk voor gewoon als sprei te gebruiken.. snap je wat ik bedoel
ze zullen het toch niet verkopen als het niet voor een baby geschikt is bij babypark ..althans dat denk ik hoor.
ja dat is ook zo maar ik wil ook graag 2 van die mini mandjes met deksel kopen voor boven de wandplank, die van handed by die zijn erg duur vind ik , weet iemand misschien waar ik die goedkoper kan vinden??
Dames een vraagje, De mandjes die jullie aan de muur hebben hangen, waar komen die vandaan? Ze zijn erg leuk!
Ja dat ga ik ook nog doen. Ik ga er ook twee kopen, dan vind ik die van Handed By niet zo duur.. Het zijn er maar twee, dus ik doe het gewoon. Die zijn erg handig om Zwitsal flesjes etc. in te zetten!
@Jen, waarom schilder je de stoel niet wit? Moet wel te doen zijn.. als je m van te voren goed schuurt.
Vrolijk kamertje hoor..!! Wel mooi dat het hemeltje wat lager is.. Wij hebben m aan het plafond hangen.. Heeft ook wel wat, maar vind m zo laag ook we heel mooi!!
Bekijk bijlage 145283 Alle kleertjes die in de kast hangen hebben we van mijn zus gekregen.. Hebben zelf nog maar 1 setje zelf gekocht. Maar het geeft niet, alles ziet er nog netjes uit en wat we niet mooi vonden hebben we terug gegeven Altijd handig. De kamer is nog niet klaar. Er moeten nog gordijnen, matrasje, linnengoed, badje, aankleedkussen, kruiken etc.