Linn en Guusje, wat een schattige kamertjes ! Linn, heb jij al een passend kussen kunnen vinden voor in die schommelstoel ?
Nou, heb nog geen kussen "gevonden" (er nog niet naar gezocht ook ) Maar ben wel tot de ontdekking gekomen dat een stoelkussen voor een tuinstoel perfect past. Zit heerlijk ook, lekker zacht onder je billen én in je rug...
Mooi kamertje, Guusje! En lekker knus, toch, zo'n klein kamertje? Commode zo tussen de muur en de kast is ook nog eens heel handig, dan valt er tenminste niet zoveel vanaf.
Ja zoiets zoek ik idd ook,maar dan wel een dunner kussen, dus niet zo'n hele dikke.Maar kan ze nog nergens op voorraad vinden
hallo allemaal, Wij zijn bij de kidsfactory geweest, wauw daar hebben ze mooie kamers en superleuke ideeën. Niet alleen voor meubeltjes maar ook voor de hele sfeer van een kamertje. We hebben een bedje en een stalamp en wat accessoires gekocht bij de eerste. Gelukkig is de tweede ook een meisje anders zou ik zou ik het roze, rode bedje moeten laten overschilderen. Ik ben ingeschreven voor de nieuwsbrief en ze hebben best vaak acties. nu kan je op de webshop bestellen zonder verzendkosten. groetjes, Suus
Wat een mooie kamertjes dames!! Ik hoop over een paar weekjes ook ons kamertje te showen hier, we zijn er nu langzaam aan mee begonnen
Commode, Het moet nog een beetje aangekleed worden, gordijnen ophangen en wandplankje ophangen. Misschien dat we nog met de meubeltjes gaan schuiven.
ooh hoop hier ook foto's te plaatsen....zal niet zo spectaculair worden, houden we beide niet van...maar wel leuk! Moet alleen ff bekijken, gebruik alles nog voor mijn dochter......en zal ook nog wel ff moeten gebruiken (commode)..... Misschien eens kijken voor een leuke kast voor haar kamer en soort van commode....zodat die later als ladekast ofzo gebruikt kan worden. Of nieuw (2dehands) voor de baby... Heb bij de MK een wieg gekocht...die wilde ik wel gebruiken!