Canvasschilderijtjes. Alleen de klamboe moet nog opgehangen worden, en bedje opgemaakt en dan is het klaar!
Hier is de link naar het topic waar alle foto's staan: http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/272691-peuterkamer-voor-meubels-kindje-19-mnd.html Het gaat dus niet meer om een baby, maar ach 19 maanden is ook klein en ben zo trots ook al moet de kachelombouw nog gemaakt worden en nog wat accessoires zoals pipkussens enzo verder is het toch wel af hier een foto als voorproefje
Thanks Bloemmm, aan de kledingstyle van je prachtige meisje op je foto te zien inderdaad ! Heerlijk lekker girly!
Thanks!! Ms M en Lilaa!!!! Ja klopt...zaterdag gaan we shoppen voor accessoires en ik hoop dat ML dan ook alles wilt ophangen zoals lamp, plankje enzo dan kan ik het meteen showen en anders zal het denk ik maandag worden ivm moederdag, maar iig snel
Leuke kamers, die van mij is vandaag bezorgd. Van het weekend behangen en verven en dan alles inrichten.. beetje laat maar heb er alle vertrouwen in dat t goed komt, ben gelukkig geen stresskip
Bedankt Consider en Pandora kan niet wachten om onze jongenskamer te showen, alvast een "hint" het is geen stoere kamer het is wel echt een babybaby-kamer @Zaytouna, ben erg benieuwd! Weet je al wat het is?
@Jadore, Dat is echt een prachtig kamertje. Wow! Ben nu echt heel benieuwd naar het kamertje voor je zoontje.
@Linn84, Dank je !!! @Jewe, thanks erg leuk! Nou morgen gaan we dus shoppen dus hij zal snel af zijn om te showen ben ook heel erg benieuwd wat jullie ervan vinden en of ik het behang ook mooi op de foto ga krijgen