Ik vind het een erg mooie kamer!! Wij hadden zelf ook grijs als kleur. Sommige vonden het ook te strak. Maar wij vonden dat de kamer rust moest uitstralen. Tuurlijk staan er ook knuffels en wat speelgoed. Maar heel veel kleur hebben we nog steeds niet. En ons meneertje is dol op zijn kamer!
dat valt wel mee we hebben expres maar 1 wand met pip behang gedaan,en het achtergrondje met de boom dan... Komt nu wat drukker over omdat het wiegje er nog staat...
@kimlee mooi vrolijk meisjes kamer !! ik heb vandaag de babykamer die ik in januari al had besteld moeten annuleren ...ze zeiden steeds we hebben de planning niet klaar en vandaag had ik er genoeg van en heb ik gezegd dat het van mij niet meer hoeft!! Nu krijg ik de aanbetaling terug van hun..en zijn we snel bij de babydump een kamertje wezen kijken...we hebben gekozen vor de babykamer Dallas...en we hadden echt geluk want die hadden ze toevallig wel op voorraad over 2 weken wordt ie bezorgd!! en deze kamertje vind ik ook mooier dan de eerste die we hadden besteld.
@hamis50, hoelang geleden had je het kamertje al besteld dan? en waar had je hem besteld? Gelukkig krijg je over 2 weken al je andere kamertje.
In januari al.. bij Van asten tilburg .. ze wimpelden me steeds af van we hebben de planning niet klaar en het komt eind mei nou heb al paar keer gebeld welk datum het nou kwam steeds kreeg ik een andere antwoord..en vandaag was ik het echt zat heb gezegd dat ik hem wil annuleren en hun gingen er meteen mee akkoord
Slechte zaak zeg! Gelukkig gingen ze wel meteen akkoord met de annulering! Een tip voor de volgende keer....doe NOOIT een aanbetaling. Wettelijk gezien hoef je dit niet eens te doen.
oma`s tip: -schoteltje met azijn of gemalen(ongebruikte) koffie neerzetten. -emmer ijskoud water schijnt ook de lucht weg te halen - opengesneden ui (en zodra de ui gaat stinken verwijderen) maar of ui nou zo lekker ruikt op een babykamer??? hoop dat het helpt... groetjes kim