tnx en kapstokje zelf maken heb ik ook aan gedacht.. maar ik heb er zooooo geen zin meer in haha, ben nu 35 weken en moet nog een week werken en daarna wil ik echt rust haha
Dankje voor jullie leuke reactie's, als hij strak helemaal af is zal ik er nog een foto opzetten. We waren inderdaad vroeg begonnen vanwegen het weer en voor als ik dadelijk verder in de zwangerschap niet meer zou kunnen helpen. @Hamis50: de babykamer heet: Bopita Manhattan
Cilla24.. Ik heb ook een roze baby kamer.. Ik was ook op zoek naar een roze kapstokje, kon niets leuks vinden. Maar vond bij de Gamma losse kapstokjes naja 1 haakje zeg maar met een leuk roze hartje er aan. Heb er hier 3 van gekocht (volgens mij 1,50p/st) en ze zo bij elkaar gehangen. Staat erg leuk en schattig
Hoi Cilla, Ook wij hebben een meisjeskamer en heb net een erg leuke kapstok besteld bij engeltjesendraken.nl. Vond dat ze er veel keuze hadden. Erg mooi kamertje trouwens!
Ach, nu ik hier toch ben kan ik natuurlijk ook wel heel trots onze kamer showen. Heb het bedje nog niet opgemaakt. Ik heb nl volledige bedrust en wil alles dus echt maar 1 keer wassen! Bekijk bijlage 152153
Boven het bedje komen nog letters van haar naam. Die letters zijn aan de voorkant behangen met pip behang en de zijkanten zijn roze geschilderd. Bekijk bijlage 152158