oh goed dat je het zegt.. zou m ook zo uitpakken haha wanneer krijg je dat kraampakket eigenlijk .. ?! en knuffels.. hmm zou t niet weten .. heb er nu een paar in mand onder de commode zitten maar past niet alles in natuurlijk ..
ze weten juist makkelijker de spullen uit de doos te vissen, dan op verschillende plekken moeten zoeken waar jij het hebt neergezet! meiden, wat een mooie kamertjes weer!!
@Juffertje...super leuk kamertje! Ik heb de spullen uit het kraampakket allemaal in de onderste la van de commode op de babykamer gedaan. Is het toch uitgepakt en ligt alles ook bij elkaar.
Ik had in mijn boekje van de vk gelezen dat ze het liefste hebben dat je alles gewoon in de doos laat zitten. Ik heb de doos op onze slaapkamer staan en niet op de babykamer. Het meeste wat erin zit is toch voor mezelf..
blondi ja idd de helft van de doos bestaat uit kraamverband haha, heb nou in het ondersta laatje een mandje met al die kraamspullen in en de rest kraamverband doe ik in mijn eigen kamer in de kast.
Nee, het is juist onhandig als je alles een eigen plek geeft en ze elke keer moet zoeken waar je wat neer hebt gelegd . Maar het is vooral voor een thuisbevalling belangrijk dat je alles bij elkaar hebt, zodat ze snel alles kunnen pakken als het nodig is.
Tegen dan gooi je alles gewoon op een hoop samen joh Voor een grote doos zou ik ook niet direct plaats hebben. Zolang het nog niet nodig is opbergen waar ik plek heb en rond de bevalling alles gewoon op de ladenkast zetten/leggen (of dat door manlief laten doen). Maar goed, weer een muur gedaan vandaag, had minder tijd omdat ik ook nog boodschappen moest doen en weer veel te lang in de stad heb rondgehangen En weer een probleem bij. Zaten nu wel 4 lagen behang op de muur en na de 2e laag kwam ik dus echt vochtplekken tegen. Bezetsel kwam mee van de muur. Morgen de laatste 2 muren doen om te zien of het daar ook is en dan de council bellen zodat ze het komen repareren. Mijn man wilde gelijk morgenochtend al bellen, maar tegen dan krijg ik nooit die laatste 2 muren gedaan en ik wil wel eerst weten wat ik daar nog ga vinden. Liever in 1 keer alles gerepareerd dan dat ze een paar keer moeten terugkomen, want council kennende hier gaan er dan wel weer een paar weken over.
Dit is het kamertje van mijn kleine man, intussen alweer bijna 8 weken in gebruik. We hebben de muren bewust vrij neutraal gelaten, omdat we ons huis graag willen verkopen.
@Juffertje, wat een super leuk kamertjen en al die dingen die je zelf gemaakt hebt zijn ook super leuk gedaan, heel origineel. @Kraampakket, alles in de doos laten zitten en die doos onder mijn eigen bed gezet. Zodat de kraamhulp gewon de doos in een keer kon pakken en alles op haar manier kon neerleggen.