Whhahahahahahhaahhaa geweldig Angie echt helemaal geweldig whahahahahahahahaha heerlijk zoveel kleertjes @Lydia, geen dank meid dat vind ik gewoon Nog heel even en ik kom onze jongenskamer showen...wil nog even gordijnen kopen en een kastje waar ik leuke badcapejes en fotolijstjes enzo in kan doen en misschien nog een schommelstoel om het wat meer aan te kleden.
@Consider WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUWWWWW zoooooo moooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lijkt erg op mijn kamertje van mijn meisje vind ik wauw echt heel mooi en niet okm het ook tegen jou te zeggen, maar gewoon echt eerlijk...helemaal mijn smaak en zeker in mijn ogen een van de mooiste kamertjes hier!!!!!!!! Goed gedaan meid!
bedankt meiden!!!! ik heb gewoon heeeeeel veel gekregen bijna niks gekocht hihi en geen maat 50 he dat scheelt ook al anders kan ze zeker niet alles aan nu wel weet ik zeker hihi consider erg mooi joh!!!
juffertje ook erg leuk wij krijgen ook nog dr naam maar hangen t pas op als ze geboren is. er vroeg iemand waarom wij 2 kinderwagen bakken hebben...wij hebben dit van mn man zn collega compleet over kunnen kopen t is een winterbak met fleece en een zomer bak vandaar
Mooi hoor meiden! Consider, die hartjes aan de klamboe, was dat zo of heb je die er zelf aan gehangen? Ik wil zo graag zoiets aan onze klamboe hangen, maar weet niet hoe
Angie, wat een kleertjes!! Wow! Ik dacht dat ik veel had hihi. Grappig die doorkijkraampjes! Consider, heel erg mooi! Ik hou wel van dat stijltje!
Dankjulliewel meiden! Ben zelf ook super blij met het uiteindelijke resultaat! En ook leuk dat ik het eindelijk kan showen! @Jadore, haha dankjewel! Ik vind de kamer van jou dochter ook echt prachtig! We hebben een beetje dezelfde smaak denk ik! @Lin84, de hartjes heb ik aan elkaar laten maken, en aan het onderste hartje hangt een belletje. Ik heb het aan de klaboe vast gemaakt met een veiligheidsspeld, daar zie je verder niks van. @Lydia, dankjewel, ik vind jou babykamer ook echt prachtig!